וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אני מרגיש שאנחנו יותר טובים במשחקי חוץ"

30.3.2015 / 13:03

הפועל ירושלים התקשתה בדרך לניצחון הדחוק על הפועל אילת. המאמן הוסיף: "בפעם שעברה הם גנבו ניצחון, אבל אנחנו גנבנו". גפני: "דיון תומפסון בחור נהדר שיכול לעזור לנו"

one

בהפועל ירושלים היו מרוצים מהניצחון הדרמטי 88:93 על הפועל אילת אחרי הארכה, אמש (ראשון) בארנה. המאמן דני פרנקו סיכם: "היה לנו שבוע אימונים מצוין. אבל לא לא הרגשתי שאנחנו מגיעים בדריכות שהיינו צריכים. שיחקנו מול אילה ארבע פעמים, כולל בגביעי לא היה קל גם לשחקנים כי זה משחק רביעי מול אילת. אז הם גנבו את המשחק, היום אנחנו גנבנו מהם, אז כנראה שגנב מגנב פטור. אין שום סיבה מקצועית, אבל אני מרגיש שאנחנו יותר טובים במשחקי חוץ. אנחנו צריכים לדעת להפוך את המגרש הזה לבית שלנו, לא הסלים לא רצפה ולא הקירות יעשו את זה בשבילנו. טאי מקיי ישב בחוץ ושכבר עלה לא היה כל כך מרוכז אז קשה לבוא אליו בטענות".

על אורי שלף, שנפטר אמש, אמר פרנקו: "הכרתי את אורי המון זמן, אנחנו פחות או יותר באותו גיל. מה שקרה לאורי שלף קרה במשפחה שלי, זה עצוב ומפחיד. היה מאוד לא קל לבוא למשחק היום אחרי דבר כזה. ההודעה על המוות של אורי טרפה את כל המחשבות על המשחק ולקחה אותנו למציאות קשה. אני לא יודע איך מנחמים ומה אומרים במצב כזה. יש ילדים ומשפחה וקשה לחשוב מה אומרים לילדים שלו במצב כזה".

טוני גפני שקלע שלשה מכריעה זכה למחמאות מאנשי הפועל ירושלים בסיום. גפני סיפר: "אני חושב שיש לנו עוד דברים לשפר. בשניות שלפני ההארכה והזמן החוקי, המאמן דני פרנקו אמר לי שאתפוס את הכדור. היה מהלך נהדר בסיום והצלחתי לקלוע. למען האמת, עבדתי על המהלך הזה".

לגבי הצטרפותו של דיון תומפסון והשמועות על חוסר שביעות רצון מגפני אמר השחקן: "התמודדתי עם שמועות כאלו במשך כל העונה, אבל אני יכול רק לשלוט בזה. אני בקבוצה ויש לי יחסים מצוינים עם כולם, אני לא שולט במי שמגיע או לא. אני מכיר את דיון תומפסון, הוא בחור נהדר שחקן מצוין ואני באמת מאמין שהוא יכול לעזור לנו. זו החתמה מצוינת ותוספת כוח. הוא יכול לעזור לנו לזכות באליפות".

גפני הוסיף: "ההורים שלי הגיעו וצפו בשני משחקים. אולי בחוזה החדש שלי אוסיף סעיף שההורים שלי יקבלו דירה, כי נראה שזה עוזר שהם לידי...".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully