וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AL מערב: המלאכים יתגברו על השדים?

יובל קליין

2.4.2015 / 6:30

לוס אנג'לס איינג'לס לא מצליחה לממש את הכישרון הגדול להצלחה, האם הפעם זה יקרה? אוקלנד שוב תנסה להפתיע, אבל סיאטל נראית כמו האיום האמיתי. טקסס הרוסה מהפציעה של יו דרוויש ויוסטון עוד לא משתפרת

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס. Jae C. Hong, AP
אותו בכל מקרה אי אפשר לעצור, אבל מה עם האחרים? טראוט/AP, Jae C. Hong

לוס אנג'לס איינג'לס:

מאזן ב-2014: 64:98 (המאזן הטוב בליגה, הדחה בפלייאוף מול קנזס סיטי)

האיינג'לס לא הצליחו לתרגם את ההצלחה מהעונה הסדירה לפלייאוף ונשלחו הביתה במפתיע על ידי הרויאלס. כמו אשתקד, גם השנה הקבוצה תמשיך להתבסס על יכולות ההתקפה של האאוטפילד, שם מככב את ה-MVP של העונה שעברה, מייק טראוט. היכולת של הילד בן ה-23 לא אמורה לרדת וגם השנה התחזיות עומדות על 30 הום ראנס ויותר ממאה ריביז. יהיה מעניין לעקוב ולראות איך הקבוצה והליגה יגיבו לבעיות מחוץ למגרש של ג'וש המילטון והאם בכלל נראה אותו כחלק מהאאוטפילד ליד קול קלהון, שחווה עונת פריצה אשתקד. באינפילד, הפנים המוכרות של אלברט פוחולס ימשיכו לאייש את עמדת הבסיס הראשון ולמרות שכבר לא מדובר באותו כוכב, הוא עדיין מחזיק מספרים פרודוקטיבים. האווי קנדריק עזב, מה שייאלץ את דיוויד פריז לתת עונה יציבה וטובה.

ברוטציה ראינו בעונה שעברה את מאט שומאכר וגארט ריצ'רדס מציגים מספרים אדירים ואם האחרון התאושש היטב מהפציעה, יש לאיינג'לס חבורה מוכשרת מאוד של מגישים פותחים עם סי ג'יי ווילסון וג'רד וויבר הותיקים. יוסטון סטריס אמור להמשיך כקלוזר.

תחזית: כל עוד טראוט כשיר, הקבוצה הזאת שווה פלייאוף דרך הווילד קארד

אלברט פוחולס לוס אנג'לס איינג'לס. Ann Heisenfelt, AP
לא מה שהיה, אבל פוחולס יכול לספק מספרים יפים/AP, Ann Heisenfelt

אוקלנד אתלטיקס

מאזן ב-2014: 74:88

2014 היתה עוד עונה טיפוסית של האייז תחת שרביטו של הג'נרל מנג'ר, בילי בין. הקבוצה לא הציגה כוכבים, אבל רשמה הצלחה בעונה הרגילה, שכרגיל לא תורגמה לשמפניות בפלייאוף. בפגרה האחרונה בין שוב עבד קשה ונאלץ להחליף כמעט את כל הליינאפ. ג'וש דונלדסון עבר בטרייד לטורונטו והאייז יתחילו את העונה ללא שלושת החובטים שהובילו את הקבוצה בהכנסת רצים. מי שהגיעו הם אייק דייויס, בן זובריסט, ברט לאורי ובילי באטלר, שיחברו לשני האאוטפילדרים שכבר הפכו לסוג של סמל בקבוצה: קוקו קריספ וג'וש רדיק. האחרון חבט ל-32 הום-ראנס בעונה שעברה ויחד עם דייויס, לאורי ובאטלר, אפשר להניח שלקבוצה יש יותר סיכוי להוביל בטבלת ההום-ראנס מאשר בחבטות לסינגלים.

ברוטציה גם נראה שינויים, אחרי שג'ון לסטר וג'ף סמרדג'ה עזבו וג'סי הן ודרו פומרנץ ינסו להיכנס לנעליים הגדולות שלהם. מי שהוביל את הקבוצה בניצחונות, סקוט קזמיר, עדיין אמור לככב על הגבעה בקוליסאום ואיתו גם סוני גריי, שרשם 3.07 ERA בעונה שעברה. הקלוזר שון דוליטל אמור לפספס את פתיחת העונה עקב פציעה והוא יקבל עזרה בדמותו של טיילר קליפרד, שהגיע בטרייד מוושינגטון.

תחזית: חיסרון הפרודקטיביות של דונלדסון יפגע משמעותית בקבוצה ויגרום לה כנראה להפסיד את הפלייאוף

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בילי בין ג'נרל מנג'ר אוקלנד אתלטיקס. AP
כמו תמיד, בילי בין עשה מהפכה/AP

סיאטל מארינרס

מאזן ב-2014: 75:87

המארינרס המתחדשים פספסו את הפלייאוף בעונה שעברה במשחק אחד ובפגרה, הם דאגו לחזק את הקבוצה כדי שמקרה כזה לא יחזור על עצמו. לפי יחסי ההימורים בווגאס, הם הפייבוריטים לסיים ראשונים בבית ובכך לסיים את בצורת הפלייאוף שנמשכת מאז שנת 2001. אחת הסיבות לכך היא האאוטפילד המעולה, שקיבל שתי פנים חדשות בדמות סת' סמית' ונלסון קרוז, שמגיע אחרי עונה אדירה בבולטימור, בה רשם שיא קריירה של 40 הום-ראנס. החיזוק אמור לשפר את מיקום הקבוצה בריצות (19 בעונה שעברה) והאתלטיות של שניהם, יחד עם אוסטין ג'קסון, אמורה לכסות מספיק שטחים באאוטפילד הגדול של ספקו פילד.

הלהיט של הקבוצה, פליקס הרננדז, ימשיך לשרוף חובטים על ימין ועל שמאל ומאחוריו ברוטציה יהיה הישאסי איווקמה, שניצח 15 משחקים בעונה שעברה. בזכותם, הקבוצה סיימה ראשונה במייג'ור ליג ב-ERA בעונה שעברה ויהיה שווה לבדוק האם הרנדדז ואיווקמה יוכלו לסחוב להצלחה את שלושת המגישים הפותחים האחרים, שחסרים ניסיון: ג'יימס פקסטון, טייחואן וולקר ורואניס אליאס. פרננדו רודני היה בלתי ניתן להכנעה בעונה שעברה ורשם 48 שמירות מתוך 51 ניסיות כקלוזר. בכלל, רבים דיברו אשתקד על הבולפן המעולה של קנזס סיטי, אבל דווקא זה של סיאטל הוביל את הליגה ב-ERA.

תחזית: רוח הרנסנס הספורטיבית שתוקפת את סיאטל תגיע גם למארינרס, שיסיימו במקום הראשון בבית

פליקס הרננדז סיאטל מארינרס. Jeff Chiu, AP
פליקס הרננדז ימשיך להוביל את החבר'ה. למקום הראשון?/AP, Jeff Chiu

יוסטון אסטרוס

מאזן ב-2014: 92:70

בארבע השנים האחרונות, האסטרוס הפסידו 111, 107, 106 ו-92 משחקים, כך שנשאלת השאלה האם השנה סוף סוף הקבוצה תוכל לקטוף את הפירות מכל השנים אותן השקיעה בבחירות דראפט ובשיפור החווה על חשבון הקבוצה הראשית. על הנייר, נראה שיוסטון התחזקה כאשר הביאה את החובט אוון גאטיס מאטלנטה, אחד שיוסיף המון כוח במרכז הליינאפ. השורטסטופ ג'ד לאורי הגיע מאוקלנד ויהנה מתחומי המגרש הנוחים יותר ביוסטון וכמוהו גם קולבי ראסמוס, שבא מטורונטו. רוב העיניים של האוהדים יעקבו אחרי הפרוספקט ג'ורג' ספרינגר, שכבר הראה ניצונות בעונה שעברה עם 20 הום-ראנס בפחות מ-80 משחקים. חוזה אלטובה, ג'ייסון קסטרו וכריס קארטר ישלימו את הליינאפ המשודרג.

הבולפן סיים בעונה שעברה במקום האחרון בליגה ולכן אחת המשימות של ההנהלה היHתה להביא כמה שמות גדולים בשוק החופשי. האסטרוס רדפו אחרי דייויד רוברסון ואנדרו מילר, אבל בסוף נאלצו להסתפק בפט נישק ולוק גרגרסון, שהתקבלו בהתלהבות מהקהל למרות שלא היו האופציה הראשונה של הקבוצה. הרוטציה מציגה מספר סימני שאלה, למרות הביצועים המפתיעים של דאלאס קוצ'ל (2.93 ERA) וקוליון מק'יו (2.73 ERA) בעונה שעברה. הבעיה כנראה תהיה אצל ג'ייסון פלדמן וברט הוברהולצר, שהמילה יציבות היא לא ממש חלק מתוכנית המשחק שלהם.

תחזית: הרוטציה הלא יציבה תמנע מיוסטון להתקדם, אבל נראה דברים מרשימים מאוד מג'ורג' ספרינגר. מקום רביעי ובערך 70 ניצחונות שוב

ג'ורג' ספרינגר יוסטון אסטרוס. AP
לפחות יהיה מעניין איתו. ספרינגר/AP

טקסס ריינג'רס:

מאזן ב-2014: 95:67

הריינג'רס התרסקו לחלוטין בעונה שעברה והחדשות על ניתוח הטומי ג'ון של יו דרוויש כנראה ישאירו אותם במקום האחרון שוב. המגיש היפני יחמיץ את כל העונה ודרק הולנד צפוי להיות המגיש הראשון של הקבוצה. יובאני גאיירדו הגיע כדי לעזור לרוטצייה הגרועה בליגה בעונה שעברה, אבל זה לא אמור להיות משמעותי באצטדיון כל כך ידידותי לחובטים. רוס דיטוולר, שנדחק מוושינגטון, הצטרף אף הוא, אך שאר העזרה שהריינג'רס הביאו תגיע בשנים הבאות, בדמותם של פרוספקטים. נפתלי פרז ימשיך להיות הקלוזר של הקבוצה.

החובט הראשון בליינאפ ימשיך להיות שין סו-צ'ו, שאיכזב בעונה שעברה (רק 34 אחוז עלייה לבסיס) ואמור לעבור לצד ימין של האאוטפילד, עקב עזיבתו של אלכס ריוס. שאר האאוטפילד לא ברור כרגע וצפוי לעבור שינויים לאורך העונה. האינפילד הוא סיפור אחר ויציב יוצר. אדריאן בלטרה ופרינס פילדר ימשיכו להיות בקצוות ואלביס אנדרוס בשורטסטופ. פילדר סבל בעונה שעברה מפציעה בצוואר, שגרמה לו לשחק 42 משחקים בלבד ובקבוצה מקווים ששחקן הבסיס הראשון החלים ויוכל להציג שוב את העוצמה האדירה שלו עם 30 פלוס הום ראנס.

תחזית: הפציעה של דרוויש היא טרגדיה לריינג'רס והבעיות באאוטפילד ישלחו שוב את הקבוצה מארלינגטון לתחתית הבית עם כ-90 הפסדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully