וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "הייתה אופוריה". גוטמן: "כואב הלב". צפו בנתניהו מנחם את השחקנים

28.3.2015 / 22:00

קשר הנבחרת מאוכזב אחרי התבוסה. גוטמן: "הם היו יותר טובים. נקודה". נאתכו: "שיחקנו רק כדי לא להתפרק". דמארי וטיבי יחמיצו את בלגיה, ביטון בספק. ראש הממשלה נתניהו נכנס לחדר ההלבשה וניחם את השחקנים בסיום

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל התפרקה הערב (שבת) באצטדיון סמי עופר וספגה 3:0 מביך מול ויילס במשחק שבו אפשר היה לראות רק שחקן אחד על המגרש: גארת' בייל. שלושה ימים לפני המשחק החשוב נגד בלגיה, האופוריה בנבחרת התחלפה בתחושת אכזבה קשה לאחר שישראל קרסה ברגע האמת. אחרי שער של ארון ראמזי (45) קיבלנו צמד מכוכבה של ריאל מדריד (50, 77) שהרחיק את חלום היורו.

ההפסד הערב היה ההפסד הביתי השני הכי קשה של ישראל במוקדמות היורו אי פעם. ההפסד הקודם היה ה-5:0 לדנמרק ב-13 בנובמבר 1999 בשלב הפלייאוף.

עומר דמארי שנפצע והוחלף ואיתן טיבי שהורחק ייעדרו מהמשחק ביום שלישי נגד בלגיה. ניר ביטון נמצא בספק. רמי גרשון יחליף את טיבי מול בלגיה. אם ביטון יהיה כשיר, הוא יפתח במקום שרן יני. תומר חמד צפוי לפתוח במקום דמארי, ובן שהר צפוי להחליף את בן חיים. אחד השחקנים אמר בצאתו מחדר ההלבשה: "הייתה אווירה רעה מאוד בחדר ההלבשה. שחקנים כאן שבורים ונראים בהלם. לא חשבנו שנדבר איתכם אחרי הפסד. אן ספק שהמשחק מול בלגיה גורלי עבורנו. נצטרך להתחיל הכול מההתחלה עכשיו ולהתאושש כמה שיותר מהר".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע למשחק במחצית, נכנס לחדר ההלבשה בסיום וניחם את השחקנים: "בקמפיין יש גם ימים כאלה, יוש ימים אחרים. זו רוח הלחימה. אתם לוחמים. בלגיה לפניכם, עם ישראל מאחוריכם. תנוחו, ותחזרו בכל הכוח".

ישראל - ויילס

ישראל הובסה 3:0 על ידי ויילס

ערן זהבי וגארת' בייל, מעקב ראש בראש

מבוכה להתאחדות: חולקו חוברות למשחק של ישראל נגד בלגיה

וידאו: ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שחקני נבחרת ישראל בכדורגל לאחר המשחק נגד נבחרת וויילס.צילום: איתמר בוטון, לע"מ

Posted by ‎ראש ממשלת ישראל‎ on Saturday, March 28, 2015
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
"הגיע להם לנצח". גוטמן/ברני ארדוב

אלי גוטמן סיכם והודה: "אני מאוד מאוכזב. הייתה הכנה נהדרת, הייתה לי הרגשה נפלאה לפני המשחק. המחצית הראשונה הייתה שקולה, אבל הספיגה בדקה ה-45 - וואו, לרדת ככה למחצית זה לא פשוט. ואז קרה הפוך ממה שקרה נגד בוסניה. הורחק לנו שחקן, נפתחו שטחים, וכשיש שטחים... ראיתם מה בייל שווה".

המאמן הוסיף: "הבחורים נלחמו, נתנו הכול. הקהל היה מדהים, כיף לראות אותו, זה שובר את הלב. אני מאוד נהנה עם הבחורים האלו. הם רציניים, הם רוצים לעשות משהו. נילחם עד הסוף, זה בית שוויוני. מגיע קרדיט לוויילס, הם לחצו אותנו נכון. הם שיחקו בשיטה שידענו שהם ישחקו בה, חיפשנו את היתרונות שלנו על השיטה הזו ולא מצאנו אותם. הם היו יותר טובים מאיתנו, נקודה. הגיע להם לנצח".

על המשחק נגד בלגיה ביום שלישי: "ניערך בצורה שונה. יש שחקנים שנפצעו היום, דמארי לא יוכל לשחק, אני מקווה שניר ביטון כן. נדבר עם השחקנים, ניתן להם להבין שכדורגל זה לא תכנית כבקשתך. אני אתמוך בהם, אני אכוון אותם, אני מקווה שניראה יותר כמו קבוצה. אני רוצה שניראה טוב נגד בלגיה, אחר כך נעשה את החישובים".

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
"אני מאמין". ביברס נאתכו/קובי אליהו

שוער הנבחרת, אופיר מרציאנו, התקשה להסביר מה לא עבד הערב, ואמר: "לא הרווחנו כדורים ראשונים, הפסדנו ברוב המאבקים ובגלל דברים כאלה מפסידים משחקי כדורגל, אבל יש עוד דרך ארוכה. אנחנו מאמינים בעצמנו ויהיה בסדר".

ביברס נאתכו: "זה הכדורגל, קיבלנו שער לפני המחצית ושנייה אחרי פתיחת המחצית השנייה. אני לא חושב שהם שלטו במשחק ואנחנו לא הופענו, פשוט ספגנו שערים בדקות לא טובות ואז שיחקנו רק כדי לא להתפרק. יש לנו עוד שלושה ימים משחק נוסף ונצטרך להגיע מוכנים. אני מאמין".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל עם אלי גוטמן. ברני ארדוב
"לא הצלחנו לייצר את המשחק שלנו וחבל". ערן זהבי מוחלף/ברני ארדוב

ליאור רפאלוב: "במחצית הראשונה היה משחק שקול מאוד, שתי הקבוצות ניסו לנטרל את היריבה. אחר כך קיבלנו שער שנייה לפני המחצית מכדור ארוך סתמי, ניסינו שהשער הזה לא ישפיע עלינו, אבל בפתיחת המחצית השנייה ספגנו שער שאנחנו לא צריכים לספוג מאיבוד כדור שלנו ובשער השלישי שוב אותו דבר.

"קיוויתי שנהיה בסיטואציה אחרת אחרי המשחק, אבל המשחק הסתיים אחרי האדום", המשיך קשר קלאב ברוז'. "אחר כך ניר ביטון נפצע, אבל אנחנו לקראת קמפיין ארוך. צריכים להרים את הראש, להתכונן למשחק ביום שלישי שיהיה קשה מאוד. נצטרך להרים את עצמנו ולהתכונן טוב לבלגיה".

ערן זהבי: "הייתה קצת אופוריה לקראת המשחק. מצד אחד זה טוב, אבל מצד שני ידעתי שאנחנו יכולים לקבל סטירה. בסופו של דבר, במחצית הראשונה היה משחק שקול, אבל בשנייה האחרונה ספגנו שער ואז הגיע האדום והשני. לא הצלחנו לייצר את המשחק שלנו וחבל. נצטרך להרים את הראש לקראת בלגיה ונצטרך לעשות תוצאה טובה. אם לא הטעויות שלנו, לא ראיתי שהם עשו דברים גדולים. הם הוכיחו עליונות, מגיע להם כל הכבוד וזהו".

בנימין נתניהו ראש הממשלה. חיים צח,
בנימין נתניהו ראש הממשלה/חיים צח
בנימין נתניהו ראש הממשלה משוחח עם טל בן חיים, עומרי בן הרוש, איתי שכטר. חיים צח,
בנימין נתניהו ראש הממשלה משוחח עם טל בן חיים, עומרי בן הרוש, איתי שכטר/חיים צח
המסר של בנימין נתניהו ראש הממשלה. ההתאחדות לכדורגל בישראל,
המסר מנתניהו לשחקנים/ההתאחדות לכדורגל בישראל
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל בשיחה עם בנימין נתניהו ראש הממשלה. ההתאחדות לכדורגל בישראל,
ראש הממשלה משוחח עם גוטמן/ההתאחדות לכדורגל בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully