וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הציונים

28.3.2015 / 20:59

טיבי עם משחק קטסטרופלי, רפאלוב האכזבה הכי גדולה, מרציאנו חלש מתמיד, גוטמן שילם את מחיר היהירות והעקשנות. אחרי סטירת הלחי מול ויילס, הציונים של שחקני הנבחרת

איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל (אמצע) עם עומרי בן הרוש, טל בן חיים, שרן ייני. אדריאן הרבשטיין
איתן טיבי שחקן נבחרת ישראל (אמצע) עם עומרי בן הרוש, טל בן חיים, שרן ייני/אדריאן הרבשטיין

אופיר מרציאנו - 3

אלי גוטמן קיווה לקבל את מרציאנו של בוסניה וקפריסין, לצערו הופיע מרציאנו של סכנין ורעננה. בשתי הפעמים הראשונות בהן השער שלו עמד בסכנה, הוא נאלץ להוציא כדור מהרשת. תחילה, שער שכולו מיקום גרוע. בהמשך, בעיטה חופשית בה אפילו לא זז. ולסיום, ידיים חלשות שנכנעו בקלות. חזר לגודל טבעי - של אשדוד.

אוראל דגני - 4

המגן הימני לעת מצוא נראה מבוהל בבכורה הרשמית שלו. אחרי חצי שעה יצא מההלם וגם סיים מרדף אחרי בייל עם חילוץ כדור יפה, אבל לא יותר. לא מספיק אמין בהגנה ולא אפקטיבי בהתקפה. די צפוי, נוכח העובדה שמדי שבוע הוא משמש כבלם. יכול להתנחם בכך שהיו חלשים ממנו.

טל בן חיים - 5

בטוח, חכם, יציב. למרות שאינו כשיר במאה אחוז, היחיד שהתאים לדרישות המנטליות והפיזיות שנדרשו במשחק הזה. עצר את בייל פעמיים בתוך הרחבה, וכשהבין שהקישור תקוע יצא קדימה וסידר את המצב היחיד במשחק לערן זהבי. למרות זאת, רק השקיף בזמן הנגיחה של ראמזי והתייאש במחצית השנייה.

איתן טיבי - 3

משחק קטסטרופלי של הבלם, בהמשך ישיר ליכולת שלו מהתקופה האחרונה במכבי תל אביב. חוסר הריכוז בפתיחה סידר שני מצבים שהוולשים לא ניצלו, אבל לאחר מכן המזל אזל. טיבי נתן לבייל לקפוץ מעליו ולבשל לראמזי, ביצע את העבירה שהובילה לשער השני ותוך שתי דקות הכשיל את בייל פעם נוספת והורחק. לצערו, הפעם אין את קרלוס גרסיה שימשוך את האש.

עומרי בן הרוש - 4

בהיעדר אופציה התקפית בצד ימין, הוא אמור היה להיות המגן התוקף. זה קרה רק על הנייר. היציאות קדימה היו ספורות, ובהגנה לא היה מספיק עירני. קולינס התגנב מאחוריו ורק בנס לא כבש בדקה ה-19. לאחר מכן איבוד כדור שלו כמעט עלה בספיגה, ובשער השלישי בייל אפילו לא ספר את ניסיון הסגירה הכושל.

ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם תומר חמד. אדריאן הרבשטיין
ליאור רפאלוב שחקן נבחרת ישראל (שמאל) עם תומר חמד/אדריאן הרבשטיין

שרן ייני - 4

אמור היה לסייע לנאתכו בהשגת הכדור, אבל בפועל היה נוכח-נפקד. ייני נגע בכדור מעט מאוד פעמים ולא הצליח להרוויח אותו מול שלישיית הקישור הנפלאה של ויילס. העזרה שלו בסגירות על בייל לא הייתה מספקת ויש לו חלק גם בשער הראשון, עם מבט נוגה על כדור השוער הארוך. לא עדיף היה להציב אותו כמגן ימני?

ביברס נאתכו - 4

מנהל המשחק של הנבחרת לקח יום חופש דווקא ברגע בו גוטמן היה זקוק לו יותר מכל. "בקרב הצ'אבים", ג'ו אלן ניצח בנוקאאוט עם שליטה מוחלטת במרכז השדה וניצול מירבי של כל איבוד כדור של נאתכו. והיו כמה וכמה כאלה. הזכיר את נאתכו של הקמפיין הקודם. נגרר, לא מוביל.

ליאור רפאלוב - 3.5

קיבל הזדמנות פז להראות שמגיע לו להיות שחקן מוביל בנבחרת, אבל נשאר עמוק בחגיגות הגביע. לא עשה פעולה חיובית אחת בימין, נראה קצת יותר מעורב בשמאל, אך התעקש להגביה כדורים חסרי סיכוי לעבר דמארי. איבודי הכדור שלו במחצית המגרש של ישראל, עלו לבסוף ביוקר בשער השלישי. גם ספג צהוב מיותר. איזו אכזבה. ורמוט יכול להיות רגוע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ארון ראמזי שחקן נבחרת ויילס (ימין) מול עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל, טל בן חיים. קובי אליהו
ארון ראמזי שחקן נבחרת ויילס (ימין) מול עומר דמארי שחקן נבחרת ישראל, טל בן חיים/קובי אליהו

ערן זהבי - 4.5

היה חתום על המצב היחיד של ישראל במחצית הראשונה, אבל כמו כל החלק הקדמי בקושי הורגש. התנועה ללא כדור שלו, שעושה שמות בהגנות ליגת העל, לא הטרידה את מנוחת ההגנה הוולשית. לא המשחק שיקפיץ אותו לפרמיירליג.

טל בן חיים - 4

שתי פעולות טובות בכנף שמאל בפתיחה, אבל דעך במהרה ולא הורגש. גם העזרה למגנים לא הייתה שם, היה צריך לפנות את מקומו מוקדם יותר. מאז בוסניה, זה פשוט לא אותו שחקן.

עומר דמארי - 4

גם כאן - אין מקריות. הבצורת מלייפציג הורידה את הביטחון והקרב מול הבלמים החסונים של ויילס לא היה הוגן. דמארי הלך לאיבוד בתוך ההגנה האדומה, לא איים על השער וסיים עם שש נגיעות בכדור לפני שנפצע. (הוחלף על ידי תומר חמד בדקה ה-43).

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
האחראי הראשי. גוטמן/ברני ארדוב

אלי גוטמן - 3

ההתעסקות המיותרת בפרשת עטר, ההתעקשות על ההרכב שהביא לו רגעי אושר מול בוסניה, הוויתור על שמירה אישית על בייל. גוטמן משלם את מחיר היהירות והעקשנות, ואחראי יותר מכל להפסד הזה. כריס קולמן הפתיע אותו עם מערך שלושת הבלמים, נטל שליטה במרכז המגרש והותיר את המאמן הישראלי אובד עצות. הבחירה בדגני הייתה מוטעית, הכנסת ביטון הייתה מאוחרת מדי. ההפסד רשום קודם כל על שמו.

מחליפים:

תומר חמד - 4.5

נכנס במקום דמארי בדקה ה-43 והיה יותר מעורב ממנו, אבל לצערו נקלע לסיטואציה אחרת לגמרי עם ספיגה מהירה ומשחק ב-10 שחקנים ברוב שלבי המחצית השנייה. ובכל זאת, הגיע לחצי-מצב והרגיש יותר בנוח מול הבלמים.

ניר ביטון - 5.5

למה הוא לא פתח? מתאים לסגנון המשחק, נמצא בכושר נפלא בסלטיק ובחצי השעה ששיחק היה בטוח ושקט יותר מיתר שחקני הקישור וביצע פעולות טובות.

בן שהר - 5.5

נכנס בדקה ה-70 והיה מסוכן יותר מהשחקנים שהועדפו על פניו. פרץ פעמיים משמאל, בעט לשער והיה פעלתן. מאוחר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully