וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה תאשר ביום ראשון את התקציב למשחקים בריו

27.3.2015 / 11:14

שרת הספורט לימור לבנת תביא לאישור הממשלה תוספת של 15 מיליון שקל לטובת ההכנות, כך שיעמדו על 30.5 מיליון לשנה במשך שנתיים. לבנת: "המהלך יגדיל את סיכויי ישראל לזכות במדליה"

שרת הספורט, לימור לבנת, תביא ביום ראשון הקרוב לאישור הממשלה תוספת תקציבית של 15 מיליון שקל לטובת ההכנות האולימפיות לריו. על פי הצעתה של לבנת, תקציב הכנות הספורטאים ומאמניהם למשחקים האולימפיים והפראלימפיים יהפוך לגבוה ביותר אי פעם ויעמוד על כ-30.5 מיליון שקל לשנה במשך השנתיים הקרובות.

בין השאר התוספת התקציבית מיועדת להגדלת המלגות לספורטאים, הגדלת מספר משרות המאמנים הלאומיים והרחבת תוכניות מחנות האימון ותחרויות לספורטאים. לבנת: "אני מאמינה שהממשלה תאשר החלטה חשובה זו, שהינה אחד ממהלכיי האחרונים כשרת הספורט. התוספת האמורה נועדה לאפשר את הגדלת מספר הספורטאים במשלחת האולימפית הישראלית, ובכך גם להגדיל בצורה משמעותית את סיכויי ישראל לזכות במדליות בריו 2016".

לימור לבנת, שרת הספורט. ברני ארדוב
תאשר הגדלת תקציב לאולימפיאדה. לימור לבנת/ברני ארדוב

יש להדגיש כי תקציב ההכנות למשחקים עומד כיום על כ-23 מיליון שקל. במסגרת תקציב ההכנות מסייע משרד הספורט לכ-100 ספורטאים בסגל האולימפי ולכ-50 ספורטאים בסגל הפראלימפי ומאמניהם וכן לכ-30 ספורטאים בסגל הספורטאים שאינם אולימפיים ומאמניהם. בעקבות אישור התוספת התקציבית, צפויה המשלחת האולימפית לריו לגדול לכ-40-43 ספורטאים (בהשוואה ל-37 ספורטאים בלונדון 2012).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully