וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NL מערב: אפשר לחזור לישון

4.4.2015 / 7:15

סן פרנסיסקו תשוב לתרדמת, כרגיל לאחר עונת וורלד סירייס, הדודג'רס ישלטו בבית, הפאדרס ינסו לספק את ההפתעה ואריזונה וקולורדו ימשיכו להיות בית קברות

מדיסון באמגארנר במסע האליפות של סן פרנסיסקו ג'איינטס. Marcio Jose Sanchez, AP
אל תצפו לתואר נוסף של במגארנר והג'איינטס/AP, Marcio Jose Sanchez

לוס אנג'לס דודג'רס

מאזן ב-2014: 68:94, מקום ראשון בבית, הודחו ב-NLDS על ידי סנט לואיס.

כשדון מטינגלי החל לשחק בניו יורק יאנקיז, הם הפסיקו להגיע לוורלד סירייס. כשפרש, 14 שנים לאחר מכן, הם חזרו לשם. אם תרצו, זה הסיפור, בינתיים, של מטינגלי גם בקריירת האימון הקצרה בדודג'רס. דוני בייסבול הוביל את לוס אנג'לס לעונה מצוינת, אבל בפלייאוף שוב גילה נחיתות, במיוחד בהחלטה להשאיר את קלייטון קרשאו יותר מדי זמן על הגבעה במשחק ההדחה מול סנט לואיס.

קרשאו הוא הבסיס להצלחה של הדודג'רס. הסיי יאנג וה-MVP של ה-NL רשם עונה דומיננטית במיוחד, ולמי ששכח בכלל פתח את העונה חודש אחד מאוחר מדי בגלל פציעה בגב. אם יפתח בריא ויישאר בריא, ליריבות לבית צפויים ערבים ארוכים מאוד כשהוא על הגבעה. מלבדו, לוס אנג'לס הלכה על ותק. בהגשה צורף ברנדון מקארתי, שנתן עונה יפה באריזונה וביאנקיז, וגם ברט אנדרסון הגיע. זאק גריינקי ויון ג'ין ריו ימשיכו לסייע ברוטציה החזקה, קנלי ג'נסן יפתח את העונה על הספסל בגלל ניתוח שעבר, בהמשך הוא אמור לשוב לעמדת הקלוזר.

הדודג'רס עשו לא מעט שינויים פרסונליים בשדה. הם שחררו את הטראבלמייקרים מאט קמפ והנלי רמירז ויבנו את הקבוצה סביב יאסייל פויג הסנסציוני ואדריאן גונזאלס הוותיק. האווי קנדריק הגיע כדי למלא את האינפילד בחור שהותיר די גורדון, שנשלח למיאמי בטרייד עם לא מעט סימני שאלה. בסך הכול, נראה שלוס אנג'לס שמרה על כוחה, אם כי ההימורים של ה-GM החדש פרחן זאידי עלולים לקבל תפנית שלילית.

התחזית: מה שהיה הוא שיהיה. 89-93 ניצחונות, מקום ראשון בבית וביי-ביי בפלייאוף.

קלייטון קרשאו לוס אנג'לס דודג'רס. Charles Rex Arbogast, AP
הפעם יספיק ליותר מעונה רגילה? קרשאו/AP, Charles Rex Arbogast

סן פרנסיסקו ג'איינטס

מאזן ב-2014: 74:88, אלופי העולם.

השנה היא שנה אי זוגית, וזה אומר שהגיע תורם של הג'איינטס להסריח. בריאן סביאן, ה-GM של סן פרנסיסקו, הבין אי שם ב-2010 ששושלות מודרניות לא נבנות ברצף והפך את קבוצתו לסן אנטוניו ספרס של הבייסבול, עם זכיות בוורלד סירייס בכל שנתיים.

עם מה סביאן יעבוד? ראשית, עם מדיסון במגארנר. אם קלייטון קרשאו הוא הסופרמן של העונה הרגילה, במגארנר הוא הקלאץ' הכי גדול ב-MLB היום. לאחר פלייאוף בלתי נשכח, העיניים יהיו נשואות לכיוונו. משאר הרוטציה קשה לצפות למשהו חיובי. ג'ייק פיבי, ריאן ווגלסונג, טים הדסון הקמל וטים לינסקאם האבוד לא ממש נותנים סיבה למסיבה, ומה שהספיק אשתקד בהחלט עלול שלא להספיק השנה.

העזיבה המשמעותית ביותר בשדה הייתה של פבלו סנדובל, שהלך לבוסטון. במקומו הגיע קייסי מגאהי, שנתן עונה סבירה פלוס במיאמי. מייקל מורס עזב ובמקומו הגיע נורישיקה אאוקי, שחקן מאוד אנדרייטד שיוסיף הרבה מהירות על הבסיסים, אחרי שכמעט לקח לג'איינטס את התואר בעונה שעברה במדי קנזס סיטי. באסטר פוזי ימשיך לכסות את הצלחת, סביר להניח שבהצלחה מרובה בהגנה ובהתקפה.

התחזית: עונה די מסריחה, 80 ניצחונות ומטה. התחזית ל-2016: זכייה בוורלד סירייס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
באסטר פוזי סן פרנסיסקו ג'איינטס. AP
ההתקפה על הכתפיים שלו. באסטר פוזי/AP

סן דייגו פאדרס

מאזן ב-2014: 85:77

על פי רבים מהמומחים, הפאדרס עומדים להיות ההפתעה של הבית הזה העונה. סן דייגו, שבשנים האחרונות בעיקר פירקה ובנתה מחדש, עשתה הצהרת כוונות מרשימה. ג'יימס שילדס הגיע מקנזס סיטי, ויחד עם איאן קנדי, טייסון רוס ואנדרו קשנר, שמוריד את ה-ERA שלו בעקביות מעונה לעונה, הרוטציה שלהם נראית לא רע בכלל. מאט קמפ הגיע מהדודג'רס, במהלך שחלק מתכליתו היה לרמוז ללוס אנג'לס שבנוסף לאיום מסן פרנסיסקו, גם בדרום קליפורניה עושים קולות של תחרות. ג'סטין אפטון ו-וויל מאיירס הגיעו כדי להוסיף כוח התקפי להרכב אנמי שבמשך שנים מתקשה להוציא את הכדורים מהגדרות הרחוקים של פטקו פארק.

ההישג של ה-GM החדש איי ג'יי פרלר היה בכך שהצליח עם הרכישות מבלי להקריב פרוספקטים, וכך סן דייגו תפתח את העונה עם הרכב מבטיח, שכולל גם הימורים נחמדים כמו המגישים ג'וש ג'ונסון וברנדון מורו, שחקן הבסיס השלישי וויל מידלברוקס והתופס דרק נוריס, שנתן עונה נחמדה באוקלנד. מבחינת עזיבות, אף שם משמעותי לא נטש את סן דייגו, אבל אולי הסיבה היא שכל מה שהיה שם היה ממילא לא יותר מבינוני.

התחזית: הכול יתחבר השנה, אבל המקום בפלייאוף לא מובטח. משהו כמו 85 ניצחונות. אוקטובר? אולי.

ג'יימס שילדס שחקן קנזס סיטי רויאלס. Duane Burleson, AP
רוצים אותו בפורמה בפטקו. ג'יימס שילדס/AP, Duane Burleson

קולורדו רוקיז

מאזן ב-2014: 96:66

אין דבר מדכא יותר לכותב בייסבול מלהגיע לחלק הזה שבו הוא צריך לנתח את קולורדו ואריזונה. אם אתם שואלים מה הרוקיז עשו בחורף, נשיב לכם שגולת הכותרת הייתה שהשאירו, כצפוי, את טרוי טולוויצקי וקרלוס גונזאלס. נולאן ארנאדו, בעונת פריצה מרשימה, יוסיף כוח מהבסיס השלישי וגם קורי דיקרסון שהראה ניצוצות ינסה לתת גב. קייל קנדריק יצטרף לרוטציה מחרידה שכוללת את ג'ורדן ליילס, טיילר מאטצק, חורחה דה לה רוסה, אדי באטלר ומוני מושונוב (האחרון בספק).

התחזית: 65 ניצחונות. ובאמת, למי אכפת?

טרוי טולוויצקי שחקן קולורדו רוקיז. Gene Puskar, AP
ימשיך להתבזבז. טולוויצקי/AP, Gene Puskar

אריזונה דיאמונדבקס

מאזן ב-2014: 98:64

אז הגיע עוד חורף ואתו עוד תקווה לפריחת הקקטוסים במדבר. השינוי הכי מהותי באריזונה היה ניהולי, כשקווין טאוורס, ה-GM שלא הפסיק בעיקר להבטיח בלי לקיים, פוטר ובמקומו הגיע דייב סטיוארט. ההצהרה שלו הגיעה עם החתמת יסמאני תומאס הקובני על חוזה גבוה של 68.5 מיליון דולר לשש שנים. בפיניקס מקווים שתומאס יגבה את פול גולדשמיט האדיר בהתקפה וייתן לנחשי היהלום יותר כוח על הצלחת. טאפי גוסביץ' (איזה שם של דמות מבדיחות הרשל'ה) יתפוס על הצלחת את מקומו של מיגל מונטרו שעזב.

ומה בהגשה? ובכן, לא יותר מדי. ג'רמי הליקסון הגיע מטמפה ביי ויחפה על עזיבתו של וייד מיילי לבוסטון. ג'וש קולמנטר, טרבור קייהיל, רובי דה לה רוסה ועוד כהנה וכהנה ינסו לא להעלות את ה-ERA הקבוצתי מעל הממוצע של הליגה (4.20). הם לא יצליחו כי הם לא כאלה מוכשרים.

התחזית: עיין ערך קולורדו.

פול גולדשמיט אריזונה דיאמונדבקס. Jennifer Stewart, GettyImages
ימשיך לחבוט כמעט לבד. גולדשמיט/GettyImages, Jennifer Stewart

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully