וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון תומפסון נחת: "הפועל ירושלים זה מועדון יוקרתי שנבנה בכיוון הנכון"

26.3.2015 / 21:39

הרכש החדש של ירושלים הגיע לישראל, ונשמע אופטימי לגבי קבוצתו החדשה: "מצפה לשיתוף פעולה עם יותם הלפרין אחרי ששיחקנו אחד נגד השני. מכבי תל אביב בקיץ? היו לי המון הצעות"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הרכש החדש של הפועל ירושלים, דיון תומפסון, נחת הערב (חמישי) בישראל. תומפסון, שעל הצטרפותו להפועל ירושלים פורסם בוואלה ספורט, אמר בשדה התעופה: "אני שמח שנחתי פה אחרי יום ארוך וטיסה מתישה מסין של למעלה מ-15 שעות טיסה". על הקבוצה החדשה שלו אמר תומפסון: "אני יודע הרבה על הפועל, זה מועדון יוקרתי, הם מכוונים לאירופה ובונים את עצמם בכיוון הנכון. שיחקתי נגד יותם בליגה הגרמנית כשהוא שיחק באלבה ברלין ואני הייתי בבאיירן מינכן. מדובר בשחקן מצוין ואני מצפה לשתף איתו פעולה".

שחקן הפועל ירושלים דיון תומפסון. יוסי ציפקיס
"אחד השחקנים ששיחק בחיפה סיפר לי על הליגה ועל ישראל, ולכן אני נרגש להצטרף". דיון תומפסון/יוסי ציפקיס

על המשך הדרך עם הפועל ירושלים, אמר הפורוורד: "החוזה שלי בהפועל ירושלים הוא עד לסוף העונה. בכל מועדון שבו שיחקתי יש מטרות גבוהות. כך היה בגרמניה וגם עם הפועל ירושלים. אתה תמיד רוצה להתמודד על אליפות, וכך גם עם ירושלים. הליגה הישראלית מתחזקת בכל עונה, יש המון שחקנים זרים שמגיעים לשחק בליגה הזו. יש המון קבוצות טובות, כמו מכבי תל אביב שהיא קבוצה טובה. אחד השחקנים ששיחק בחיפה סיפר לי על הליגה ועל ישראל, ולכן אני נרגש להצטרף".

לשאלה באשר לכושר שבו הוא נמצא אחרי ששיחק בליגה הסינית והאם הוא מרגיש עייף, השיב השחקן: "אני מרגיש טוב פיזית ומנטלית. כמובן שלשחק שלושה משחקים בשבוע זה יכול להתיש אותך, אבל הגענו לגמר". על ההצעה שקיבל ממכבי תל אביב בקיץ האחרון אחרי שאלופת אירופה ניסתה לצרף אותו, אמר תומפסון: "היו לי המון הצעות ולא מעט קבוצות באירופה בקיץ האחרון, אבל הסוכן שלי הוא זה שבודק עבורי את ההצעות. אני לא בטוח מה היה בדיוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל ירושלים דיון תומפסון לצד המאמן דני פרנקו. יוסי ציפקיס
שיתוף פעולה מעניין. דיון תומפסון עם דני פרנקו/יוסי ציפקיס

תומפסון (25, 2.04 מטרים) שיחק בעונה שעברה בבאיירן מינכן, ששלחה לצהובים את טייריס רייס בקיץ שעבר, והעמיד ממוצעים של 7.3 נקודות (46.3 אחוזים מהשדה) ו-4.6 ריבאונדים למשחק ביורוליג. את קריירת המכללות שלו העביר בצפון קרוליינה, כשבשנתו האחרונה במכללה העמיד ממוצעים של 13.7 נקודות ו-6.7 ריבאונדים למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט של 2010 עבר לאירופה, ושיחק בין היתר באיקרוס היוונית, לובליאנה הסלובנית ואלבה ברלין, לפני שהצטרף בקיץ שעבר לבווארים. לאחרונה שיחק תומפסון בליאונינג ז'יבאו הסינית, עמה הגיע לגמר הפלייאוף אך הפסיד את התואר לאחר סדרת הגמר שהסתיימה שלשום. תומפסון העמיד העונה ממוצעים של 18.7 נקודות ו-8.3 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully