וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר שבה להתחרות בסופ"ש, יחד עם 14 ישראלים

26.3.2015 / 17:27

הג'ודוקא שמייצגת את בריטניה תנסה להמשיך במומנטום החיובי בגרנד פרי סמסון בטורקיה אחרי שלוש מדליות מאז הקאמבק: "ממוקדת ומתרכזת מקצועית", ותחל בסיבוב השני. ג'רבי לא תתחרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלזינגר ומוסין בדרכם לטורקיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אליס שליזנגר, שהחלימה ממחלה שמנעה ממנה להשתתף בשבוע שעבר בתחרות הגרנד פרי טביליסי, תיקח חלק בסוף השבוע בתחרות הגרנד פרי סמסון שבטורקיה. שלזינגר המריאה אתמול (רביעי) לטורקיה עם מאמנה ובן זוגה, פאבל מוסין, במטרה להמשיך את המומנטום החיובי שבו היא נמצאת מאז שחזרה לפעילות. כזכור, שלזינגר, שמייצגת את בריטניה, הספיקה לזכות כבר במדליית זהב בגרנד פרי דיסלדורף וכן בשתי מדליות כסף בסבב אירופה הפתוחה בפראג ובסופיה.

היום נערכה הגרלת המשחקים כאשר בקטגוריית המשקל של עד 63 ק"ג לא יתחרו ישראליות אחרי שירדן ג'רבי נמחקה מהתחרות. שלזינגר תחל בסיבוב השני ותפגוש את המנצחת בין נדיה בייזינסקי מגרמניה או נורצ'אן ילמאז מטורקיה. שלזינגר אמרה לפני צאתה: "המטרה והשאיפה שלי בסבב הקרוב היא להמשיך במגמת הניצחונות. אני ממוקדת ומתרכזת מקצועית ואעשה את כל המאמצים להצלחה מקסימלית". מוסין הוסיף: "גם בסבב הזה, כמו כל סבב, יהיו אתגרים מקצועיים ומנטלים וזה חלק מהיופי של הג'ודו".

מלבד שלזינגר, ניתן יהיה למצוא לא מעט ישראלים בתחרות: שירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג), קמילה מינקאווה (57 ק"ג), ליאור וילדיקן ולינדה בולדר (70 ק"ג), אלון רחימה וטומי ארשנסקי (60 ק"ג), טל פליקר וברוך שמאילוב (66 ק"ג), אסף חן (81 ק"ג), לי קוכמן ואלון ששון (90 ק"ג), פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) ואורי ששון (מעל 100 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully