וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "לא נפנה למאמן לפני שנדע האם נשחק באירופה"

26.3.2015 / 13:08

במועדון מבינים את משמעות המשחק מול בית"ר ירושלים, שהפסד בו יוביל להקדמת ההכנות לעונה הבאה. ההנהלה תמשיך לנהל מגעים להעברת שחקנים מקרית שמונה, כששיר צדק גבוה ברשימה

"אנחנו לא עוסקים כרגע בנושא המאמן, ולא נקבל כל החלטה בעניין לפני שנדע האם הקבוצה תשחק באירופה. יש לנו משחק חשוב נגד בית"ר ירושלים, ואנחנו חייבים לנצח אותו כדי להיות בתמונה". כך אמרו הבוקר (חמישי) במכבי חיפה בנוגע להכנות לעונה הבאה. למרות שהליגה יצאה לפגרה, במועדון דרוכים מאוד לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים ומבינים את החשיבות שלו. הפער מהמקום הרביעי עומד על שש נקודות, ובניגוד להפסד הקודם בסמי עופר, שהוביל לעזיבת אלכסנדר סטנוייביץ', הפסד הפעם יוביל לכך שבמועדון יעסקו בעיקר בעונה הבאה. הקבוצה לא מתאמנת היום ותשוב לאימונים רק ביום ראשון. רוני לוי עדיין נחשב למועמד המוביל, אך פניה אליו עדיין לא נעשתה. גם רן בן שמעון הוא אופציה, במקרה שלא יחתום במכבי פתח תקוה.

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה מודעים לחשיבות המשחק נגד בית"ר ירושלים לאחר פגרת הנבחרת/אדריאן הרבשטיין

ללא קשר לזהות המאמן, בחיפה ינסו להגביר הילוך בנוגע לצירוף שחקנים מקריית שמונה. למרות שלא זומן לנבחרת, הבלם שיר צדק גבוה ברשימות של המועדון, וכך גם רועי קהת, שמאחורי הקלעים מתנהל משא ומתן להעבירו לקבוצה בעונה הבאה. חיפה תצרף גם בלם זר. במקרה שסזאר ארסו לא יגיע, חיפה תנסה ללכת על אופציה אחרת מישראל. אם יימכר בקיץ, גם קאסיו פרננדז מקריית שמונה הוא אופציה.

שחקני הקבוצה הגיעו למחסן הציוד והמוצרים של עמותת "חג שבע", בראשותו של הרב דוד גרוסמן. השחקנים לקחו חלק בפעילות העמותה באריזת מזון למשפחות נזקקות. בלם הקבוצה, דקל קינן: מרגישים שזו זכות גדולה בשבילנו לבוא ולעזור לחברה הישראלית בחג ובאופן כללי. זכות גדולה מאוד בשבילנו ונהנינו מאוד." המגן אלעד גבאי הוסיף: "כיף גדול, זכות גדולה, תמיד נענים לזה באהבה. מבחינתנו מצווה ושליחות גדולה, ורק שיהיה טוב בעזרת השם וחג שמח לכולם".

שחקן עירוני קרית שמונה, שיר צדק לפני רומאריו פירס, מכבי נתניה. ג'יני
גבוה ברשימות של מכבי חיפה. שיר צדק/ג'יני
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully