וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינמו בוקרשט מעוניינת לצרף את מוחמד גדיר בעונה הבאה

26.3.2015 / 8:14

חלוץ בני סכנין מבוקש על ידי הקבוצה הרומנית בה משחק חאתם אל חמיד, ונמצא במעקב על ידי קבוצות נוספות מהליגה הרומנית. בסכנין מקווים שכליבאת יחזור למשחקים האחרונים של העונה

one

דינמו בוקרשט מהליגה הרומנית מתעניינת באפשרות להחתים בעונה הבאה את מוחמד גדיר בשורותיה. לוואלה! ספורט נודע שהקבוצה הרומנית עוקבת לאחרונה אחר החלוץ ,שנמצא בעונת שיא והוא כרגע סגן מלך השערים של ליגת העל עם 13 כיבושים. הרומנים צפויים לפתוח במשא ומתן לגבי צירופו כבר בקרוב. בדינמו בוקרשט משחק חאתם אל חמיד שעבר בינואר לרומניה, ובקבוצה מרוצים מאוד מההשתלבות שלו. אגב, מלבד דינמו קבוצות נוספות מהליגה הראשונה ברומניה הכניסו לפנקס המועמדים שלהם את שמו של גדיר, ונראה שהשחקן מבוקש מאוד בליגה הרומנית לקראת העונה הבאה.

גדיר מושאל לסכנין ממכבי חיפה ולאחרונה עלו השערות על כך שבקבוצה ירצו להחזיר את השחקן לשורות המועדון בעונה הבאה, אך השחקן ונציגיו לא הסתירו את הרצון של השחקן לשוב לשחק באירופה. אם גדיר אכן יצא לרומניה זו תהיה הקדנציה השנייה שלו מחוץ לישראל לאחר ששיחק בבוורן הבלגית אך נעדר לאורך מרבית העונה בשל שבר ברגלו. גדיר צפוי להתחתן בקרוב והעובדה שהפעם לא יצא לבד לאירופה עשויה להקל עליו מעבר שכזה.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מבוקש ברומניה. גדיר/ברני ארדוב

בבני סכנין כמובן עוקבים אחר ההתפתחויות, ואם גדיר לא ימצא בסוף קבוצה באירופה במועדון ינסו לשכנע אותו להישאר עוד עונה בקבוצה ולא לחזור לחיפה או לעבור לקבוצה גדולה אחרת בארץ. במועדון יודעים שהסיכויים שגדיר יישאר עונה שלישית בסכנין נמוכים בשלב זה. בינתיים בסכנין מקווים שמוחמד כליבאת יחזור עוד העונה לשחק, לפחות במשחקים האחרונים של העונה, אך לוקחים בחשבון שייתכן שהשחקן ששבר שתי חוליות בגב סיים למעשה את העונה. איסמעאיל ריאן צפוי לחזור להרכב במשחק נגד הפועל פתח תקוה במחזור הבא שייערך אחרי פגרת הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully