וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בהחלקה אומנותית: ריד ורוגוב בגמר

25.3.2015 / 13:46

הישג נהדר בתחרות הריקוד לזוגות לצמד הישראלי בשנחאי: השניים סיימו את התרגיל הקצר במקום ה-20 וימשיכו לשלב הריקוד החמישי שנחשב לגמר בשישי. נטע שרייבר תתחרה בחמישי. מדליית כסף לאיתי דרורי באליפות העולם למאסטרס

אליסון ריד, וסילי רוגוב מחליקים אומנותיים. AP
הישג מרשים. ריד ורוגוב/AP

הישג ישראלי ראשון עם פתיחת אליפות העולם להחלקה אמנותית בשנחאי: אליסון ריד ו-וסילי רוגוב העפילו לגמר בתחרות הריקוד לזוגות. השניים סיימו את התרגיל הקצר במקום ה-20 עם 51.12 נקודות והם בין 20 הזוגות שממשיכים אל שלב הריקוד החופשי והמסיים של התחרות הנחשב כגמר (שישי, 5:30, שידור ישיר בערוץ הספורט).

לאחר הגעה אל המקום ה-23 לפני שנתיים ומקום 30 אשתקד, רושמים החניכים של גלית חייט את הישג השיא שלהם באליפות העולם. גם באליפות אירופה לפני כחודשיים הגיעו ריד ורוגוב אל הישג שיא מבחינתם, מקום 16.

ביום חמישי לפנות בוקר (4.30) תתחרה נטע שרייבר בת ה-17 בהחלקה לנשים עם שאיפה להתברג בין 24 העולות לשלב התרגיל החופשי. מוקד העניין הישראלי יתרחש ביום שישי (11.30) כשאלכסיי ביצ'נקו, מקום רביעי באליפות אירופה, יבצע את התרגיל הקצר בהחלקה לגברים. פרט לעלייה לגמר 24 הראשונים, הצפי מביצ'נקו הוא להגיע לטופ 10 בתרגיל החופשי והמסיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג נהדר. איתי דרורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ובינתיים איתי דרורי גרף מדליית כסף באליפות העולם למאסטרס בהחלקה מהירה - מסלול ארוך בקטגוריית הגיל 30-35. דרורי מתחרה גם בקטגוריה הרגילה, ולאחר שלא העפיל לאולימפיאדת סוצ'י, הוא מתכונן לפיונגצ'אנג 2018. לאחר ההישג בקולומנה, רוסיה, אמר דרורי בן ה-31: "פיונגצ'אנג 2018 זה החלום אחרי הכישלון להגיע לסוצ'י. הבעיה היא נטו מימון. אני כבר ארבע שנים מממן הכול לבד. אני בקיץ עובד בארץ וטס חזרה לפה בחורף. מבלי לחיות 100% ספורט ולעסוק רק בזה, אני בספק כמה החלום הזה יהיה ריאלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully