וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי, שידור חי בוואלה ספורט: גמר ליגת הפוטבול הישראלית

25.3.2015 / 13:35

האלופה תל אביב פיונירס תנסה להגן על התואר שלה מול יהודה רבלס המושלמת, הקבוצה היחידה שגברה עליה העונה (20:30, אצטדיון קראפט)

יהודה רבלס מול תל אביב פיונירס. גל פוגל,
התואר שוב יעשה את הדרך לתל אביב או להרי יהודה? הפיונירס מול הרבלס/גל פוגל

העונה השמינית של ליגת הפוטבול הישראלית תגיע לשיאה מחר (חמישי, 20:30, שידור חי בוואלה ספורט), כאשר באצטדיון קראפט, ירושלים (סמוך לגן סאקר), יהודה רבלס המושלמת ותל אביב פיונירס האלופה המכהנת ייפגשו למשחק גמר הליגה, הישרא-בול.

שתי הקבוצות, שסיימו את העונה הסדירה בשני המקומות הראשונים, נאלצו לעבוד קשה מאוד בחצי הגמר. הרבלס גירדו 12:16 מול רמת השרון האמרס, הפיונירס עברו את חיפה אנדרדוגס עם 20:26. במפגש הקודם בין השתיים העונה, הרבלס חגגו עם 6:50 כאשר כל הנקודות שלהם אז הגיעו דרך משחק המסירה. אלא שמאז, הפיונירס התחזקו משמעותית, בעיקר בהגנה האחורית שלהם ולא הפסידו אף משחק.

הרבלס עדיין לא יודעים מי יהיה הקוורטרבק שלהם למשחק, זאת לאחר שבשבוע שעבר אברהמי פרקש, ששיחק העונה בעמדה, התגייס לגולני. אם הוא ייעדר, הכוכב הצעיר של הקבוצה דני איסטמן צפוי לתפוס את מקומו. איסטמן, זוכה ה-MVP של הליגה בשנתיים האחרונות, יאתגר מאוד את הגנת התל אביבים האיכותית ויכריח אותה לשים לב למשחק הריצה שלו ופחות למשחק המסירה, אותו מוביל התופס גדעון ריז.

מנגד, התקפת הפיונירס לא ממש התחברה לאורך העונה ואם המשחק יגיע לתוצאה גבוהה, יהיה לתל אביב קשה יותר לעמוד בקצב. לכן, רבות תלוי בהגנה אותה מוביל הליינבקר אסף כץ, גם הוא זוכה MVP בעבר. עוד דו קרב מרתק מחכה בין הספיישל טימס של שתי הקבוצות. לפני שלוש שנים, איסטמן, גם אז בתור קוורטרבק, הדהים את הפיונירס בחצי הגמר, אך בעונה שעברה התל אביבים היו אלה שהרסו לרבלס את המאזן המושלם מהעונה הסדירה, עם ניצחון בחצי הגמר.

יהודה רבלס מול תל אביב פיונירס. גל פוגל,
יהיה צמוד/גל פוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully