וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: בעלי הקבוצות אישרו שינויים בחוקי הליגה

25.3.2015 / 7:26

השינוי הבולט ביותר הוא האפשרות שתינתן לרופא חיצוני לעצור את המשחק כאשר יש חשד לפגיעה באחד השחקנים, כפי שקרה עם ג'וליאן אדלמן בסופרבול האחרון. וושינגטון עשויה לקחת קוורטרבק עם הבחירה החמישית, הג'טס עוקצים את הפטריוטס

ג'וליאן אדלמן ניו אינגלנד פטריוטס. Kevin C. Cox, GettyImages
כדי שמקרים כמו שלו לא יחזרו. אדלמן/GettyImages, Kevin C. Cox

הפגישה בין בעלי הקבוצות, הנערכת בכל פגרה ב-NFL, אף פעם לא משעממת וגם השנה יצאו ממנה כמה כותרות. בראש ובראשונה, עומדים שינויים בחוקי הליגה.

הבעלים החליטו למנוע מקרה "גוליאן אדלמן" נוסף וכעת, יורשו החובשים הבלתי תלויים שמעמידה הליגה לכל משחק לעצור את ההתמודדות במקרה של חשש לבריאותו של שחקן כלשהו. במהלך הסופרבול האחרון, אדלמן, התופס של ניו אינגלנד, ספג כניסה עזה מקאם צ'נסלור ונראה כמי שאולי סובל מזעזוע מוח, אך נותר על המגרש ואף תפס את הטאצ'דאון המכריע. אם המשחק ייעצר, על פי החלטת הגורם הבלתי תלוי, אף קבוצה לא תאבד פסק זמן.

הבעלים אישרו עוד ארבעה חוקי "ביטחון" במהלך פגישתם, כאשר הבולט ביותר אולי הוא האיסור החדש לדחוף חברים לקבוצה על קו ההתנגשות במהלך פאנטים או בעיטות שדה.

* הדראפט מתקרב בצעדי ענק וייערך בעוד קצת יותר מחודש (החל מה-30 באפריל), מה שאומר שהקבוצות מתחילות להיסגר על השחקנים שהן רוצות. הבעלים של טמפה ביי, ג'ואל גלייזר, אישר סופית כי קבוצתו, שמחזיקה בבחירה הראשונה בדראפט אחרי עונת 14:2 איומה, תיקח את ג'יימיס ווינסטון או מרקוס מריוטה, כפי שכולם ציפו. מי שהפתיע הוא הג'נרל מנג'ר של וושינגטון, סקוט מקלוהן, שהודיע שקבוצתו שוקלת לקחת קוורטרבק עם הבחירה החמישית ולתת תחרות לרוברט גריפין השלישי.

* הג'טס חיכו לרגע המתאים שלהם וכעת, נקמו בחזרה בפטריוטס. בינואר, הבעלים של ניו יורק, וודי ג'ונסון, אמר: "הייתי שמח לראות את דרל ריוויס חוזר אלינו". זה הרגיז את ראשי ניו אינגלנד ולמרות טלפון התנצלות מיידי של ג'ונסון לרוברט קראפט, הפטריוטס הגישו נגד הג'טס תלונה לליגה. כעת, לאחר שקראפט אמר בפגישת הבעלים: "בתור אוהד של ניו אינגלנד, הייתי רוצה שריוויס יישאר בקבוצה", ענו הג'טס עם תלונה משלהם. כמובן שהתלונה תיפסל, אבל זו רק עוד עדות ליחסים המתוחים בין שתי היריבות הגדולות.

* שיקגו מחתימה לעונה את האנד ההגנתי ריי מקדונלד, ששוחרר מסן פרנסיסקו בדצמבר האחרון לאחר שהמשטרה המקומית שם חקרה אותו בחשד לעבירות מין. התיק נגדו עדיין עומד ונמצא בחקירה.

וגם זה קרה

  • עוד באותו נושא:
  • NFL 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully