וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "אנטל מפחיד, חייבים לממש את האופציה עליו"

23.3.2015 / 8:28

בקבוצה מהבירה התלהבו מהרומני שכבש צמד בניצחון על קרית שמונה: "הוא כל כך מסוכן, קשה להביא זרים ברמה כזו לישראל". קליימן: "גיא לוי הגיע והשחקנים יותר רוצים ומעזים"

one

שביעות רצון גדולה בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה בחוץ. שלוש הנקודות שהיא צברה, הרחיקו את את הקבוצה מהבירה ממכבי חיפה שמסומנת כיריבה העיקרית על המקום הרביעי ויתרה מכך – קירבה אותה לקרית שמונה כדי ארבע נקודות בלבד.

במועדון אמרו אתמול (ראשון) ש"עשינו שני דברים גדולים בניצחון הזה, ברחנו לשש נקודות ממכבי חיפה והתקרבנו לארבע מקרית שמונה. הקרב על המקום הרביעי יהיה עד הסוף וכל משחק הוא מלחמת עולם על הנקודות. חיפה יבואו נגדנו אחרי הפגרה בידיעה שהם חייבים לנצח וזה עוד מבחן עבורנו".

תחת גיא לוי, בית"ר ירושלים צברה 19 נקודות מ-24 אפשריות ומהבחינה הזו היא הקבוצה הטובה ביותר בליגה בחודשיים האחרונים. בקבוצה החמיאו ללוי ואמרו: "עוד פעם פתחנו מול קבוצה בכירה בלחץ בחלק שלה, יזמנו והכרענו את המשחק. עשינו מחצית ראשונה של קבוצה גדולה, חבל על הירידה במחצית השנייה שכמעט עלתה לנו בנקודות".

גם ליביו אנטל הרומני, שהגיע בינואר ואתמול כבש את שני השערים של בית"ר, סחט מחמאות: "כשאלי טביב ינחת בארץ בחודש הבא, הדבר הראשון שהוא צריך לעשות זה לממש את האופציה על אנטל. קשה להביא זרים ברמה שלו לארץ, הוא כל כך מסוכן שזה מפחיד. עוד לא ראו 70 אחוז ממנו, הוא שחקן-שחקן".

ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם אלי דסה. סוכנות ג'יני
"עוד לא ראו 70 אחוז ממנו". אנטל/סוכנות ג'יני

השוער בוריס קליימן אמר בסיום: "אני מרגיש שיש לי בסך הכול עונה טובה. הייתה תקופה של ירידה, אבל בחודש האחרון התייצבתי. הם תקפו בסוף וניסו להשוות, בעטו מכל מצב, כדורים פגעו בנו וכמעט נכנסו, היה מאוד מסוכן ואני שמח שזה נגמר עם ניצחון. אנחנו לא חושבים על היכולת בתחילת העונה, אלא מסתכלים על מה שקורה עכשיו. עשינו ארבעה ניצחונות ברציפות ואנחנו רוצים את החמישי. מבחינה חברתית כל השנה יש אווירה טובה וזה עזר לנו עכשיו. גיא הגיע והשחקנים יותר רוצים ויותר מעזים וזה עוזר לנו. מגיע לקהל הרבה מילים טובות שהוא מלווה אותנו לכל מקום".

בבית"ר הסבירו אתמול כי אין שום החלטה עקרונית שלא לשלב את תומר סוויסה ושאם יוכיח את עצמו מקצועית, הוא יחזור לסגל ויזכה לדקות משחק. החלוץ צפוי לשוחח עםגיא בימים הקרובים במטרה לנסות ולפתוח דף חדש עד לסיום העונה. גורם בבית"ר אמר אתמול ש"המטרה היא מקום רביעי וצריך את כולם שיוכלו לעזור, כולל סוויסה. הוא רוצה לשחק, גיא לוי רוצה להשתמש בו וטביב האחרון שימנע את זה כי מה שמעניין אותו זה המקום הרביעי ואירופה. הגיע הזמן להפסיק להתעסק בשטויות כי זה לא עושה טוב לאף אחד".

בבית"ר ירושלים עסקו אתמול גם בקריאות הגזעניות שכביכול הושמעו כלפי אלי דסה מהיציע שאכלס את אוהדי קרית שמונה. במועדון לא אהבו את הדברים של איזי שרצקי, שרמז שהמגן הימני בדה את הדברים ואמרו: "אדון איזי שרצקי מוזמן להאזין לראיון של אלי דסה בו אמר כי ההערות שנאמרו לידו במחצית הראשונה היו ליד ספסל קרית שמונה ולא ליד זה של בית"ר. אחד משחקני קרית שמונה ניגש לדסה וביקש ממנו להתעלם מקריאות הקהל. פנייתו של דסה לקוון במהלך המחצית השנייה בעקבות ההערות הגזעניות כלפיו הינה לגיטימית ואף מחויבות המציאות. אלי דסה לא איים ולשופט המשחק ועוזריו יש אוטונומיה מוחלטת בקבלת החלטות ובציון בדו"ח בסיום המשחק. אולי בעליה של קרית שמונה חושש מענישה כבדה ובכך מכין את הקרקע לטענותיו. אנו מצרים על ההתבטות של שירצקי ועל הדופי שהטיל באמינותו של שחקן הקבוצה".

אגב, השופט רועי ריינשרייבר יציין בדו"ח שלו כי נשמעו קריאות גזעניות לעבר אלי דסה וכתוצאה מכך קרית שמונה צפויה לעמוד לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully