וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "אוהדי קרית שמונה קראו לי כושי. אמרתי לשופט שאני לא ממשיך"

22.3.2015 / 22:21

מגן בית"ר היה נסער אחרי שטען שספג קריאות גזעניות: "אם אוהדי בית"ר היו עושים את זה, היו מענישים אותנו". ריינשרייבר יציין זאת בדוח. בכר: "צריכים לשמור על המקום השלישי"

one
ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים (ימין) עם אלי דסה. סוכנות ג'יני
קרית שמונה תיענש? אלי דסה חוגג עם ליביו אנטל/סוכנות ג'יני

בית"ר ירושלים ממשיכה בדהירה שלה לכיוון השגת מקום באירופה בעונה הבאה. הערב (ראשון) הקבוצה של גיא לוי השיגה ניצחון רביעי ברציפות - 1:2 על עירוני קרית שמונה שסופגת את הפסדה הרביעי ברציפות, מה שכנראה מוציא אותה ממאבקי האליפות, ואפילו מסכן את המקום השלישי שבו היא נמצאת אם היא תמשיך בקצב צבירת הנקודות הנוכחי. ליביו אנטל הראה כמה חשוב הוא עם צמד נהדר (18, 27), ורועי קהת צימק (79), אבל זה כמובן לא עזר. במהלך המשחק עדכן אלי דסה את השופט רועי ריינשרייבר לגבי קריאות גזעניות שספג מאוהדים של קרית שמונה, וזה יציין זאת בדוח שיגיש לאיגוד השופטים.

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
"אנטל אחלה שחקן". גיא לוי/סוכנות ג'יני

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי, אמר בסיום: "אם היינו כובשים את השלישי, היינו מנצחים פה 0:3 או 0:4. היו לנו הזדמנויות גדולות והיינו יכולים ללכת הביתה עם ניצחון שקט. הם כבשו שער וזה הלחיץ אותנו, זה טבעי. היו לנו דקות טובות, אבל אנחנו קבוצה בהתפתחות, צריך לזכור את זה, לעבוד ולהתקדם. זו המטרה שלנו. אנחנו חושבים על כרטיס לאירופה, אבל בשביל זה אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהתקדם".

לוי התייחס גם לרכש ליביו אנטל, ואמר: "שחקן זר שמגיע בתפקיד כמו של אנטל מגיע עם לחץ כדי לספק סטטיסטיקה. הוא עושה כל כך הרבה עבודה שלקח לו זמן גם לכבוש שערים, אבל הוא אחלה שחקן".

אלי דסה סיכם: "זה היה שבוע מטורף מבחינתי אם אהיה בסגל הסופי לנבחרת. זו התחלה טובה, בטח לפתוח כך את הפלייאוף ובטח לקראת הנבחרת. אני מקווה שזה ימשיך כך". בהמשך דסה התייחס לתקרית מול האוהדים המארחים, ונשמע נסער: "זה התחיל כאן, קרוב לספסל במחצית הראשונה. פניתי לשופט הרביעי ואמרתי לו שישמע טוב את הקהל. אם אני שמעתי את זה כל כך ברור, אז הוא היה חייב לשמוע את זה. היה קומץ של אוהדי קרית שמונה שקראו לי 'כושי', עצרתי את המשחק ואמרתי שאני לא אמשיך. הקוון אמר לי להמשיך. זה לא הגיוני כי צריך להיות שוויון, אם אוהדי בית"ר ירושלים היו עושים את זה, היו מענישים אותנו". על המשך המאבקים של קבוצתו, אמר המגן: "אנחנו צריכים להישאר צנועים. הפער מהמקום השלישי הצטמצם. יהיו קרבות חזקים מאוד עד סוף העונה".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
"כמו שהשחקנים האלה הצליחו להביא אותנו לצמרת, הם יחזירו אותנו לשם שוב". ברק בכר/סוכנות ג'יני

ברק בכר, מאמן קרית שמונה, ניסה להסביר מה קורה לקבוצה שלו, ולא כל כך הצליח: "אנחנו עם ארבעה הפסדים ברציפות ולא מצליחים לעצור את זה. אני מאוכזב מאוד מהמחצית הראשונה. לא היינו מספיק מחויבים ואגרסיביים. במחצית השנייה לא היה מה להפסיד והצלחנו קצת לחזור למשחק. יש לנו עכשיו שבועיים לנוח, יחזרו הפצועים ונשחק טוב יותר. עכשיו אנחנו צריכים לשמור על המקום השלישי. לא יהיה חכם להסתכל על המקום הראשון או השני".

בכר המשיך וניתח: "הירידה ביכולת היא לא כזו חדה. שיחקנו טוב נגד מכבי חיפה ובאר שבע והפסדנו, ובמבחן התוצאה אנחנו לא עומדים. גם היום היינו יכולים להשוות. זו תקופה לא קלה לכולם, למועדון וגם לי. אני מאמין שהחזרה של הפצועים תעזור לנו, אין ספק. כמו שהשחקנים האלה הצליחו להביא אותנו לצמרת, הם יחזירו אותנו לשם שוב. אני מאמין שנוכל להתמודד עם זה".

צבעו את קרית שמונה. אוהדי בית"ר ירושלים/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully