וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי טביליסי: אורי ששון סיים שביעי

22.3.2015 / 18:43

ששון (מעל 100 ק"ג) השיג שני ניצחונות והעפיל לרבע הגמר, אבל ספג שני הפסדים והודח. אלון ששון ופיטר פלצ'וק הפסידו בקרבות הראשונים שלהם

הג'ודוקא הישראלי אורי ששון. ברני ארדוב
פספוס. אורי ששון/ברני ארדוב

גרנד פרי טביליסי הגיע היום (ראשון) ליומו השלישי והאחרון, ובסיומו אפשר לסכם את הפירות שהשיגה המשלחת הישראלית: מדליית כסף לברוך שמאילוב (66 ק"ג) ומדליית ארד ללינדה בולדר (70 ק"ג). היום נערכו הקרבות במשקלים הגבוהים, ומי שסיים במקום השביעי הוא אורי ששון (מעל 100 ק"ג), שסיים את התחרות עם שני ניצחונות ושני הפסדים.

זה החל עם ניצחון על האסטוני חואן מטיס, כאשר השניים לא השיגו ניקוד במשך חמש דקות, אבל האסטוני נענש שלוש פעמים ולכן הודח. בשלב הבא חיכה לישראלי המונגולי טמולן בטולגה, ו-ווזארי של ששון סידר לו מקום ברבע הגמר. אלא שאז נעצרה דרכו של הישראלי כאשר הוא הפסיד לגאורגי אדם אוקרואשווילי שהשיג יוקו שהספיק לו לעלות לחצי הגמר. ששון נשלח לבית הניחומים, אבל הפסיד בקרב שלו לאנטון קריבובוקוב הרוסי שהשיג איפון מהיר תוך 56 שניות.

גם במשקלים האחרים היום לא נרשמה הצלחה, כאשר אלון ששון (90 ק"ג), אחיו של אורי, הודח כבר בקרב הראשון שלו לואדים סיניאבסקי בווזארי. פיטר פלצ'וק (עד 100 ק"ג) נכנע לגאורגי אלכסנדר זאלישווילי אחרי שספג יוקו, ווזארי ואיפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully