וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין כעס על השחקנים: "מה קרה לכם? אף אחד לא נלחם"

22.3.2015 / 10:29

אכזבה גדולה בהפועל חיפה אחרי ההפסד לסכנין: "יצאנו לוזרים, לא הגענו למשחק". המאמן עשוי להחזיר את הצעירים לרוטציה. אושרי רואש: "הפלייאוף התחתון הוא לא לבעלי לב חלש"

one

תחושות קשות בהפועל חיפה אחרי ההפסד לבני סכנין 1:0 אתמול (שבת) באצטדיון דוחא. מלבד התוצאה, עיקר האכזבה הייתה מהיכולת במחצית הראשונה וגם מהעובדה שבמצב הנייח בו הקבוצה ספגה, ההגנה לא הייתה ערנית.

המאמן טל בנין כעס על השחקנים ואמר להם: "לא ייתכן שהקבוצה שלנו נראית ככה. מה קרה לכם? אף אחד לא נלחם". אחד משחקני הקבוצה אמר: "טל כעס על השחקנים והוא צדק. זה נראה כאילו חלק מאתנו פוחדים. יצאנו לוזרים והרבה שחקנים פשוט לא נלחמו במחצית הראשונה ולא הגיעו למשחק".

מאז שבנין הגיע לקבוצה לפני כמה שבועות, דובר רבות על העובדה שהוא משתף צעירים. אתמול עלו בהרכב שחקנים עם ניסיון והקבוצה נראתה כבויה, כך שבחיפה מעריכים שהמאמן ישוב להעניק לצעירים את ההזדמנות. שחקנים כמו טריקו גטהון, מקסים פלקוצ'נקו, עידן גולן ואורן ביטון עשויים להיכנס לרוטציה ואולי אפילו לפתוח בהרכב נגד הפועל תל אביב לאחר הפגרה.

הפועל חיפה תתאמן בימים הקרובים ללא טאדאס קיאנסאקס, חמדי סליחי וטוסיין ריקטס, שהמריאו למשחקים הבינלאומיים של נבחרותיהם. סליחי שנעדר אתמול בגלל ספיגת חמישה כרטיסים צהובים, יחזור להרכב אחרי פגרת הנבחרות. טאדאס קיאנסקאס ספג אתמול את הצהוב ה-12 שלו העונה וייעדר מהמשחק נגד הפועל עכו בעוד שני מחזורים.

"אנחנו האשמים היחידים כי אי אפשר להיראות ככה במאבקי תחתית", אמר אושרי רואש. "לפני הכדורגל אני מדבר על לחימה, נחישות ומחויבות, ובזה נכשלנו. כבר שלושה חודשים או ארבעה חודשים אנחנו בצרות צרורות. אנחנו לא נשענים על זה שהקבוצות מהתחתית לא ייקחו נקודות, הכול תלוי בנו ואנחנו יודעים את זה. יש לנו פגרה שהקבוצה צריכה כדי להתאושש. במחצית השנייה שלטנו ונראינו טוב, תוצאת תיקו הייתה משקפת. אני הרבה זמן בפלייאוף התחתון - זה לא לבעלי לב חלש. יש כאן שחקנים שאני מאמין בהם ושאפשר לצאת איתם למלחמה".

שחקני הפועל חיפה, טדאס קיאנסקאס וחיים מגרלשווילי מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
ייעדר נגד עכו. קיאנסקאס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully