וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "ניצחון אחד בשני המשחקים הקרובים, ונשארנו בליגה"

הניצחון על הפועל עכו קירב את האדומים לחוף מבטחים. אלי כהן היא מרוצה מליאור לוי: "רציתי שהרעב יחזור אליו". אלמדון: "לא מתעסק בשאלה אם יתנו לי ביטחון או לא". אזולאי יישאר?

one

בהפועל תל אביב חזרו לחייך בעקבות ה-0:2 על הפועל עכו אתמול (שבת) בבלומפילד. בקבוצה גם הייתה שביעות רצון מכך שהפועל חיפה והפועל פתח תקוה הפסידו, כך שבסופו של המחזור האדומים התרחקו מהקו האדום. הקבוצה של אלי כהן תפגוש את חיפה ופתח תקוה בשני המחזורים הבאים ואחד מהשחקנים אמר: "יספיק לנו ניצחון אחד בשני המשחקים הבאים כדי להישאר בליגה. אם נעשה את זה, יהיה אפשר כבר לחשוב על העונה הבאה ולהעביר את האימונים לים".

הפועל תל אביב לא הרשימה אתמול, אבל ליאור לוי שחזר להרכב לראשונה מאז ההפסד בדרבי לפני כחודש וחצי, זכה למחמאות רבות. אנשים במועדון, כולל אלי כהן עצמו, הודו שהמגן עבר סוג של סדרת חינוך בשבועות האחרונים והמאמן אמר אתמול: "רציתי שהרעב יחזור אליו והוא ידע לקחת אחריות". כעת נראה שלוי יחזור להיות המגן הימני הפותח של הפועל תל אביב. גם שלומי אזולאי החזיר לעצמו לא מעט מניות ואם הוא ימשיך ביכולת הזו, לא מן הנמנע שהוא יישאר גם בעונה הבאה.

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב עם ליאור לוי. ברני ארדוב
החזיר לעצמו הרבה מניות לאחרונה. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

אחרי ההכחשות הגורפות בנוגע לפרסומים ביום שישי על שיחה קשה בין המאמן אלי כהן לקפטן שי אבוטבול, בהפועל תל אביב יותר מרמזו שהאחראים לפרסומים הם גורמים אינטרסנטיים שקשורים לבעלי תפקידים שעזבו העונה ומנסים לחבל בקבוצה. כהן טען אתמול שהוא יודע במי מדובר, אך הוסיף ואמר שעד שהקבוצה לא תבטיח את הישארותה בליגה, הוא לא מתכוון לעשות דבר עם המידע הזה.

תום אלמדון דיבר אתמול על התקופה האחרונה במועדון ועל הגיבוי הרופף שהוא מקבל מהנהלת הקבוצה והצוות המקצועי: "זכותם של אנשים להעביר ביקורת, כל אחד והדעה שלו. אני משחק בשביל עצמי ובשביל הקבוצה. אם יתנו לי ביטחון או לא - זה לא משהו שאני מתעסק בו. הביטחון בסך הכול נמצא בי. אני לא ילד, יצא לי לשחק, להפסיד וגם לנצח. תמיד אני רוצה להציג את היכולת הכי טובה שאפשר ואני מקווה שזה ימשיך".

"כולם פה גברים", התייחס השוער למאבקי ההישרדות. "אנחנו קבוצה אחת לטוב ולרע. גם אם היינו מפסידים זה כקבוצה. ברור שאנחנו מודעים למצב שלנו. אנחנו רוצים להציל את המועדון וכמה שיותר להרחיק אותה מהקו האדום. יש לנו אחריות ואני מקווה שנמשיך ביכולת של היום ואני מאמין שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully