וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אם ירצו אותי, אשמח להמשיך בבני סכנין גם בעונה הבאה"

22.3.2015 / 9:05

אחרי ה-0:1 על הפועל חיפה, בקבוצה מתחילים לחשוב על העונה הבאה. כליבאת: "ניתן פייט עד הסוף, כי הרבה קבוצות נלחמות על חייהן. אלי כהן? כולם אוהבים אותו, הוא עושה עבודה מצוינת"

one

שמחה גדולה נרשמה בבני סכנין לאחר ה-0:1 על הפועל חיפה. במועדון משוכנעים שאחרי שאספו עוד שלוש נקודות הם הבטיחו את מקומם בליגת העל לעונה נוספת, ועתה מכוונים למקומות 7-8, בשל מענקי המיקום מההתאחדות לכדורגל. בקבוצה מרוצים בעיקר מהמחצית הראשונה ובמיוחד מהיכולת של עטאא ג'אבר ושל מוחמד גדיר. השניים זכו למחמאות גדולות כמו גם מוחמד כליבאת שבישל ושב לעניינים. לאחר הקללות לעבר המאמן אלי כהן והמחאה של האוהדים, אמר גורם בסכנין: "דיברו על כך שמחמוד קנדיל לא בשער ורן קדוש הוכיח במשחק ענק שהמקום שלו בהרכב. גם ג'אבר היה הטוב על המגרש ודייגו קא'צובה נראה טוב, מה שאומר שאו חאמד גנאים או חאלד חלאיילה יצטרכו לעלות מהספסל וזה בסדר".

בהנהלה היו רוצים לראות את אלי כהן ממשיך, אך זה עדיין לא קיבל פנייה ולא מן הנמנע שיקבל אחת כזו כבר במהלך הפגרה. גם קדוש צפוי לקבל הצעה לעונה נוספת כמו גם הבלם איציק כהן, שכבש את שער הניצחון מול הפועל חיפה. "אם ירצו אותי בסכנין אשמח להמשיך", התייחס המאמן אלי כהן לעתידו אך זה צפוי לבקש לדעת מה אפשרויות החיזוק שלו לגבי העונה הבאה ואיזה סגל יוכל להעמיד. כעת ייתן הצוות המקצועי לחלק מהשחקנים מנוחה ארוכה וחופש בשל הפגרה הארוכה יחסית. עלא אבו סלאח שעלה מהספסל עדיין חש בכאבים וייתכן ויצטרך לעבור ניתוח בכל מקרה.

"אין ספק שהניצחון נתן לנו אוויר", אמר כליבאת, "זה היה המשחק הכי חשוב שהיה לנו העונה כי זה היה צומת דרכים ובאנו מחויבים. גם ב-0:1 קטן ידענו שצריך לשמור וזה יביא לנו ניצחון. כל שחקן צריך להסתכל על עצמו כמקצוען ומקצוען משחק עד הסוף. בכדורגל זוכרים את הסוף וכל שחקן פה חושב על העתיד שלו. צריך לתת 100 אחוז וגם מבחינת הוגנות צריך שניתן פייט כי הרבה קבוצות נלחמות על החיים שלהן. אלי כהן עושה עבודה מצוינת. כולם אוהבים אותו. חלק מהקהל קצת לא מרוצה וזכותו למחות, אבל זכותנו כשחקנים לשמור על המרקם ולשמור על אלי. אני קורא לקהל שיתמוך בנו".

שחקני בני סכנין חוגגים עם איציק כהן. אדריאן הרבשטיין
שחקני בני סכנין חוגגים. כמעט והבטיחו עונה נוספת בליגה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully