וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי רוצה עונת פרישה, מכבי חיפה מעדיפה שיפרוש בתום העונה

22.3.2015 / 8:36

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הקשר רוצה להכריז על מועד הפרישה בשבועות הקרובים, אך מתברר שלירוקים יש תוכניות אחרות לגביו. הצדדים צפויים להיפגש בקרוב. הערב הם בבלומפילד

one

גוסטבו בוקולי רוצה להכריז על עונת פרישה במהלכה ייפרד ממכבי חיפה באופן סופי בעונת 2015/16, אלא שלמכבי חיפה יש כבר תכניות חדשות לגביו. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בוקולי יכריז בחודשים הקרובים סופית על פרישה, כשהמחלוקת בין הצדדים היא על מועדה. בחיפה מעדיפים שבוקולי, שלא נכלל בסגל במחזורים האחרונים, יפרוש כבר בתום העונה הנוכחית. השחקן עצמו מעדיף לשחק עוד עונה, אך לא בטוח שבמכבי חיפה מעוניינים בכך. הסיבה: בנוסף לאביחי ידין ומוחמד קמארה, במועדון ממתינים לחזרת קובי מויאל, שצפוי לשוב בעונה הבאה. גם ג'אבר עטאא ישוב מהשאלה בחודשים הקרובים.

גוסטבו בוקולי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחלוקת חדשה? בוקולי/אדריאן הרבשטיין

חיפה מתכוננת לקראת משחקה הערב מול מכבי תל אביב בבלומפילד, כשמרקו בלבול מתלבט בין מערך של שלושה קשרים אחוריים, אותו תרגל שלשום כמיצ'ל תופקד על חשבון חן עזרא, או לפתוח עם האחרון, שתורגל אתמול. לחיפה תהיה הזדמנות מצוינת להתקרב הערב לעבר המטרה המרכזית שלה, המקום הרביעי, לאחר ההפסד של מכבי פתח תקוה אתמול. במועדון מקווים, כמובן, גם לניצחון של קריית שמונה הערב מול בית"ר ירושלים, אותה היא תארח במחזור הבא לאחר הפגרה. "בכל מערך שלא נעלה, אנחנו באים לנצח. מרקו משקיע הרבה מחשבה באיזה מערך לעלות, מכיוון שהוא יודע שכל אחד מהם ישפיע על התוצאה. יש עוד זמן עד המשחק".

במועדון מתכוונים לא לעסוק כרגע בנושא המאמן, לפחות לא עד שיתברר האם הקבוצה תסיים במקום הרביעי. מרקו בלבול מקווה להגיע לאירופה ולהמשיך במועדון. המועמד המוביל להחליפו הוא עדיין רוני לוי, שרושם עונה מצוינת עם מכבי נתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי נתניה, רוני לוי. מגד גוזני
עדיין מועמד מוביל. רוני לוי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully