וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון ונציגי מכבי פתח תקוה ייפגשו בימים הקרובים

22.3.2015 / 8:18

במועדון ינסו להבין האם בן שמעון, שרוצה לשדרג משמעותית את הסגל וייפגש עם זוארץ, פוסל הישארות. פסר יודע: "צריכים להיראות הרבה יותר טוב לפני שמדברים על המקום הרביעי"

one

רן בן שמעון ומכבי פתח תקוה ייפגשו בימים הקרובים. כפי שפורסם בוואלה ספורט, פתח תקוה החליטה להציע לבן שמעון חוזה לעונה הבאה, כשהמאמן לא ממהר לחתום בטענה שהוא דורש שיפור משמעותי של סגל השחקנים. בפתח תקוה ינסו לברר במהלך הפגישה, שתיערך כנראה כבר בתחילת השבוע הנוכחי, האם המאמן פוסל הישארות.

בן שמעון ייפגש עם שינו זוארץ, שניהל את המועדון בעבר, ומצפה גם לשדרוג כלכלי שהולם את ההישג שלו העונה. הפגישה הייתה אמורה להיערך כבר בשבוע שעבר לאחר אירועי הדרבי, אך זוארץ (חזר בשישי מארה"ב) ואבי לוזון שהו בחו"ל, ובמועדון הוחלט לדחות אותה.

בריאן חרסיסיץ' ספג אמש בהפסד 3:0 להפועל באר שבע צהוב חמישי וייעדר מהמשחק החשוב בעוד שני מחזורים מול בית"ר ירושלים בטדי. במועדון מאוכזבים מאוד מהדרך בה שיחקה הקבוצה. "לא באנו נחושים היום כדי לנצח, יכול להיות ששחקנים הגיעו רגועים קצת אחרי שהבטחנו את הפלייאוף, וחבל", הייתה הטענה המרכזית של השחקנים בדרך חזרה הביתה.

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ברני ארדוב
במכבי פתח תקוה מגששים. בן שמעון/ברני ארדוב

נאור פסר הסביר: "השגנו את המטרה שלנו, אנחנו בעונה טובה מבחינתנו, אבל המשחק הזה מותיר טעם מר, לא ציפינו לפתוח ככה את הפלייאוף העליון. אני בטוח שניראה טוב יותר בהמשך. הפועל באר שבע אוהבת חופש, במיוחד כשיש עשרה מול עשרה ויותר קל לה. לא חושב שהגיע לנו להפסיד 3:0, אבל הגיע להם לנצח. לא משחק טוב שלנו. הפנדל הראשון קצת הוציא אותנו מאיזון. עדיין המשכנו לשחק אבל הגול השני גמר את המשחק. לא היינו צריכים ליראות כך, במיוחד בסיום".

חלק מהשחקנים סבורים שלולא ההרחקה של תומר אלבז, המשחק לא היה נגמר בתבוסה. "אחרי ההרחקה של בן (ביטון) אמרנו שננסה להיות סבלניים ולהבקיע שער שיעזור לנו להוציא נקודה. אבל ההרחקה של תומר הגיעה הר מדי, והמשחק נגמר", אמרו.

"המטרה שלנו היא קודם כל להיראות הרבה יותר טוב, וגם להגיע למקום הרביעי", סיכם פסר. "תהיה מלחמה קשה עם בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. אבל קודם אנחנו צריכים להיראות יותר טוב. הן קבוצות טובות במומנטום טוב, אבל הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתעמת איתם העונה. נכשלנו במבחן התוצאה וגם בדרך".

בן שמעון הודיע לשחקנים שהקבוצה תצא לפגרה בת יומיים ותחזור להתאמן בשלישי. אחרי פגרת הנבחרת, פתח תקוה תחזור למושבה ותארח את קרית שמונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בריאן חרסיסיץ' מכבי פתח תקוה מול מיצ'ל מכבי חיפה. ברני ארדוב
יחמיץ את בית"ר. חרסיסיץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully