וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "ישבנו בצד וחיכינו למאור. כל הלחץ יהיה על מכבי תל אביב"

22.3.2015 / 7:16

בהפועל באר שבע מחזיקים אצבעות למכבי חיפה ומברכים על הקאמבק של בוזגלו. ההרחקות מעיבות: "חבל שזה קורה כל פעם לפני משחק עונה". כעס על ביטון, שצפוי לעמוד לוועדת משמעת

one

עד לפני מספר מחזורים הוציאו את באר שבע ממאבק האליפות, אבל אחרי הניצחון אמש (שבת) 0:3 על מכבי פתח תקוה, מעידה של מכבי תל אביב הערב מול מכבי חיפה, יכולה להביא אותה למשחק העונה עם הזדמנות לעלות למקום הראשון. בבאר שבע עסקו אתמול לא מעט במאור בוזגלו, ששבר בצורת ארוכה והבקיע צמד. בוזגלו רצה לבעוט את הפנדל שהוביל לשער הראשון, אבל לוי החליט שגבאי יבעט והוא חיכה עוד קצת כדי להבקיע.

"היכולת של מאור אף פעם לא הייתה מוטלת בספק. היינו צריכים לשבת בצד ולחכות. השערים היו עניין של זמן", אמרו בבאר שבע, שם יחזיקו הערב אצבעות למרקו בלבול. טומיסלב פאיוביץ' ספג צהוב חמישי, יוכל לשחק במשחק העונה אבל לא במחזור שאחרי, מול מכבי חיפה.

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע (ימין). רוני לבנה
כמה שטוב, אתה כאן. בוזגלו חוגג עם החברים/רוני לבנה

כהרגלה לפני המשחקים מול מכבי תל אביב, גם הפעם תסבול באר שבע מהרחקות. אובידיו הובאן לא ישחק כמובן בשל צהובים, אבל גם בן ביטון שהורחק אתמול ייעדר. בבאר שבע טוענים כי ההרחקה של צביקה לוי לא הייתה מוצדקת, אבל במועדון היה מי שאמר שגם ביטון היה צריך לקחת יותר אחריות, ולכן כעסו על השחקן, שצפוי לעמוד לוועדת משמעת אחרי שהורחק בפעם השלישית העונה (גם בפעם השנייה שהורחק עמד לוועדת משמעת). "פעם זה אוגו, פעם זה הוא, ופעם שחקנים אחרים. חבל שכל פעם זה קורה לנו לפני משחק עונה, אבל זאת הזדמנות טובה לאביתר אילוז. הוא לא היה רע במשחקים ששיחק העונה", אמרו במועדון. רועי גורדנה אמור לפתוח במקום הובאן, כך שבמצב שבו כל הסגל לא יסבול מפציעות ההרכב שיפתח מול מכבי תל אביב יהיה זהה מלבד זחרת גורדנה ואילוז.

התלבטות שלישית עשויה להיות בחוד. נראה שלוי יתן העדפה לגבאי, אבל הוא עדיין עשוי לשנות אותה. בקבוצה היו מאוד מרוצים משיתוף הפעלה מהחלק הקדמי, אבל גם מהשקט שהקרין החלק האחורי. אלונה ברקת צייצה: "יוצאים מוסרמיל עם חיוך, שמחים על היכולת, שמחים שמאור חזר להבקיע ומקווה שנמשיך כך כקבוצה. חודש טוב לכולם". בקבוצה מרוצים מהמומנטום אליו הגיעה הקבוצה למשחק העונה. "נחזיק אצבעות הערב למכבי חיפה, ונקווה להגיע בפער של שתי נקודות למשחק העונה. אם זה יקרה, זה יפגע בביטחון של השחקנים של מכבי. כל הלחץ יהיה עליהם", אמר אחד השחקנים אתמול.

עוד באותו נושא

צמד למאור בוזגלו, הפועל באר שבע הביסה 0:3 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
דובב גבאי שחקן הפועל באר שבע מול מכבי פתח תקוה. רוני לבנה
מרוצה. גבאי/רוני לבנה

"אני משתדל לעזור לקבוצה להבקיע כדי שהיא תיראה כמו שהיא נראתה במשחק הזה", אמר גבאי, שכבש את השישי שלו העונה. "ידוע שהתפקיד המקורי שלי הוא חלוץ, אבל אם יבקשו ממני לשחק בכנף זה בסדר. תפקדו אותי כל הזמן בכנף, זה שנכנסתי לאמצע זה משהו אחר". על האופן בו חגג את השער אמר: "ישבתי לפני המשחק עם סיראז' נאסר, החלטנו לעשות משהו טיפה שונה, ושאם מישהו כובש הוא נכנס מתחת לשלט ומציץ קצת".

"אנחנו נראים טוב, הגענו במומנטום שונה לפלייאוף מאשר בעונה שעברה", סיכם גבאי את השינוי שחל בקבוצה העונה. "הגענו בפער של חמש נקודות, והגיע הזמן לעשות את קפיצת המדרגה. זה תלוי בנו ובמכבי, לא סתם הם במקום הראשון. אבל חייבים להמשיך, אין סיבה שלא נמשיך להיראות ככה. אנחנו לא מתייחסים למכבי תל אביב. יש לנו הרבה זמן להתכונן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully