וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "יש לנו סגל עמוק, חשוב שהרווחנו את מאור בוזגלו"

21.3.2015 / 21:15

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מהניצחון על מכבי פתח תקוה וכבר חושב על המשחק מול מכבי תל אביב. מאור בוזגלו: "עברתי תקופה לא פשוטה". רן בן שמעון: "שיחקנו בצורה ילדותית"

one

הפועל באר שבע העבירה הערב (שבת) את הלחץ בצמרת למכבי תל אביב, אחרי שניצחה 0:3 בווסרמיל את מכבי פתח תקוה וצימקה את הפער מהמוליכה באופן זמני לשלוש נקודות, לפני משחקם של הצהובים נגד מכבי חיפה ביום ראשון ומחזור אחד לפני משחק העונה. דובב גבאי כבש בפנדל (27) ומאור בוזגלו עם צמד (52 ו-83) שבר בצורת של יותר משלושה חודשים וחגג שערים ראשונים ב-2015. רק הכרטיס האדום של בן ביטון העיב על החגיגה של באר שבע, שכן המגן הצטרף לאובידיו הובאן המוצהב וגם הוא יחמיץ את המשחק מול מכבי תל אביב.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. רוני לבנה
מרוצה. אלישע לוי/רוני לבנה

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי אמר בסיום: "ניצחנו ועשינו את זה בצורה טובה. גם בשבוע שעבר וגם היום שיחקנו טוב, אגרסיבי, שיחקנו בקצב גבוה. לא אפשרנו לפתח תקוה להגיע למצבים, בהחלט שיחקנו טוב. אנחנו באים טוב לפלייאוף. חבל על ההרחקה היום, אבל אנחנו רעננים, חזקים ועם ביטחון. התחלנו את הספירה לאחור עכשיו. במאני טיים משחק גם הלחץ והקטע המנטלי והוא מורכב, אבל אני מקווה שאם נמשיך לנצח, נוכל להמשיך ולהתקדם כל הזמן".

לוי התייחס לחיסורים שלו לקראת המשחק החשוב מול מכבי תל אביב במחזור הבא: "יש לנו סגל עמוק, דור מלול נכנס היום ושיחק נהדר. ברוב החוליות יש לנו סגל עמוק מאוד וחשוב מאוד שמגיעים לשלבים האלה בלי פצועים. המשחק מול מכבי תל אביב חשוב מאוד, אבל שום דבר לא ייגמר אחריו כי הפער סביר ונמוך. בפלייאוף הזה קבוצות רבות יאבדו נקודות. אני מקווה שנמשיך לצבור נקודות".

על הצמד של מאור בוזגלו, אמר לוי: "היה חשוב מאוד להרוויח את בוזגלו, ששיחק טוב היום ושיחק טוב גם בשבוע שעבר. חשוב לנו שברדה נכנס לכושר וגם מליקסון, וכמובן בוזגלו. חשוב לנו שהשחקנים שלנו יחזרו לפורמה טובה".

על הדיבורים סביב האפשרות שלא יישאר בעונה הבאה בבאר שבע וטיב יחסיו עם אלונה ברקת אמר המאמן: "יש לי יחסים טובים מאוד עם אלונה, תמיד יש לי יחסים טובים עם הבעלים. מדברים איתי על דברים שהם לא בשליטה שלי. לי חשוב מאוד לשמור על ריכוז ועל תפקוד, לדעת להוציא את המקסימום מהשחקנים. מה שבשליטה שלי, אני אנסה לעשות. אנחנו ממשיכים הלאה, הקבוצה מתפקדת טוב, כולם מקצוענים וכך צריך להיות".

קשר באר שבע מאור בוזגלו, שכבש צמד אחרי שלא כבש ב-2015, אמר: "התחלנו את הפלייאוף ואמרנו שזה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו. אני שמח שעזרתי לקבוצה וניצחנו. עבדתי קשה מאוד ואני שמח ומאושר לכבוש שערים. עברתי תקופה לא פשוטה, אבל עבדתי קשה כדי לצאת מזה. הכי חשוב זה להמשיך הלאה, עם שפת גוף חיובית ובסוף הכול יבוא. לא צריך להיות חכמים גדולים, אנחנו במצב טוב גם בליגה וגם בגביע. כל ניצחון מוסיף לנו ביטחון. יהיו לנו משחקים קשים, אבל אם נבוא".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:3 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה (שמאל) עם ייטב לוזון, ויקטור בוכניק מאמן שוערים. רוני לבנה
הפסיד בגישה. רן בן שמעון/רוני לבנה

רן בן שמעון, מאמן מכבי פתח תקוה: "הפסדנו את המשחק קצת בגישה. כדי לבוא ולנצח את באר שבע צריך לבוא מאוד מהודק, האיכויות שלהם ידועות. עשינו טעויות והם ניצלו את זה. אסור לעשות טעויות כאלה במשחקי חוץ, אבל המשחק הזה לא יעיד על מה שנעשה בפלייאוף הזה. עוד ניקח נקודות. האתגר הכי גדול שלי בחיים זה לנצח. אני רוצה לראות את הקבוצה שלי יותר חכמה. אם היינו קצת יותר בוגרים ולא משחקים בצורה ילדותית, אולי היה לנו סיכוי לנצח. מכבי פתח תקוה נשענת על פרמטרים מסוימים, שאם היא לא מביאה אותם קשה לה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully