וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אק באדנריק, אגדת העבר של פילדלפיה, הלך לעולמו בגיל 89

21.3.2015 / 19:23

באדנריק היה אחד השחקנים האחרונים בליגה שכיכבו גם בהתקפה (סנטר) וגם בהגנה (ליינבקר) והאיש שהתאקל שלו הבטיח לאיגלס את האליפות ב-1960. ראש עיריית דאלאס נגד החתמת גרג הארדי, דארן שארפר עומד להיכלא לתקופה ממושכת לאחר שהורשע באונס ותקיפה מינית

צ'אק באדנריק שחקן פילדלפיה איגלס לשעבר. AP
אגדת פוטבול. באדנריק/AP

עולם הפוטבול נפרד הערב (שבת) מאחד השמות הגדולים שלו, חבר היכל התהילה צ'אק באדנריק, שהלך לעולמו בגיל 89. באדנריק היה אחד הכוכבים האחרונים בליגה ששיחקו גם בהתקפה וגם בהגנה והוא נודע בכינוי "Concrete Charlie" כאשר כיכב במדי פילדלפיה איגלס בתור ליינבקר ובתור סנטר בין השנים 1949.

באדנריק עזר לקבוצה מעיר האחווה לזכות בשתי אליפויות, כאשר הרגע המפורסם ביותר שלו היה תאקל, תשעה יארד מהאנדזון, שגמר את משחק האליפות ב-1960, הציל טאצ'דאון ונתן לאיגלס ניצחון 13:17 על גרין ביי. באותו משחק הוא שיחק בכל אחד מהמהלכים, בשני צדי הכדור, מלבד שניים. הוא נולד בפנסילבניה ב-1925 והשתתף ב-30 טיסות קרב מעל שמי גרמניה במהלך מלחמת העולם השנייה, לפני שהחל ללמוד ולשחק בקולג' בפנסילבניה ולאחר מכן, נבחר ראשון בדראפט 49' על ידי האיגלס והפך במהרה לאחד מכוכבי הליגה.

* ראש עיריית דאלאס מייק ראולינס, שנחשב למקורב של הבעלים ג'רי ג'ונס ולאוהד הקבוצה, יצא נגדה לאחר החתמתו של גרג הארדי: "זו מכה מתחת לחגורה", הוא אמר. על פי דיווח בתקשורת המקומית, ראולינס אף התקשר לראשי הקאובויס על מנת להביע את חוסר שביעות רצונו מהעסקה: "אני אוהב את הקאובויס עד מוות ורוצה שינצחו את האיגלס בכל מהלך, אבל בשלב מסוים, להיות אבא, בעל ולרצות לעשות את מה שנכון עבור נשים נמצא מעל להיות אוהד ספורט ולכן זה לא משהו טוב לטעמי. אני לא חושב שאקנה חולצה של הארדי בקרוב". הארדי נמצא אשם בשנה שעברה בתקיפה ואיומים ברצח על חברתו לשעבר והוא היה מושעה כמעט לכל אורך העונה החולפת, בה היה שחקן של קרוליינה.

* דארן שארפר, כוכב ה-NFL לשעבר, שזכה עם ניו אורלינס באליפות, צפוי להיכנס לכלא לתקופה ממושכת לאחר שהורשע באונס. האישומים נגד שארפר כוללים תקיפה מינית של לפחות תשע נשים בארבע מדינות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully