וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי הודחה בקרב הראשון שלה בטביליסי, ארד לבולדר

21.3.2015 / 11:02

סגנית אלופת העולם הפסידה בתחרות הראשונה שלה ב-2015 למונחזאיה טסדבשורן המונגולית המדורגת במקום ה-37 בעולם וסיימה את דרכה. לינדה בולדר השיגה מדליה ראשונה תחת ישראל

ירדן ג'רבי ג'ודאית. מגד גוזני
פתיחת שנה מאכזבת. ג'רבי/מגד גוזני

לזה היא לא ציפתה: סגנית אלופת העולם (63 ק"ג), הג'ודוקא הישראלית ירדן ג'רבי, הודחה כבר בקרב הראשון בתחרות הגרנד פרי טביליסי. ג'רבי, עבורה זו הייתה התחרות הראשונה לשנת 2015, ספגה יוקו מיריבתה המונגולית מונחזאיה טסדבשורן, המדורגת במקום ה-37 בעולם. המונגולית אמנם נענשה פעמיים, אבל ג'רבי כלל לא הצליחה להשיג ניקוד בקרב הזה וירדה מנוצחת.

"יום מאכזב מאוד עבורי", הגיבה ג'רבי אחרי ההדחה, "לא הצלחתי להביא לידי ביטוי את הכושר שבו אני נמצאת והפסדתי בסיבוב הראשון ויצאתי מהתחרות. תודה על כל ההודעות המפרגנות והתומכות גם ברגעים לא כל כך נעימים, זה מחזק. מחר אני אחזור לארץ וביום שני אחזור לאימונים קשים. התחרות הבאה תהיה בתחילת מאי".


מי שמצליחה לקטוף את המדליה הראשונה שלה תחת ישראל היא העולה החדשה, לינדה בולדר (70 ק"ג), שזכתה במדליית הארד דרך בית הניחומים. בולדר פתחה את הופעותיה מול ג'וליה קנטוני מאיטליה והכניעה אותה באיפון 1:27 דקה מתחילת הקרב. ברבע הגמר היא נוצחה על ידי ברנדאטה גראף מאוסטריה שניצחה אותה בזכות יוקו. בבית הניחומים בולדר הכניעה את הטורקיה שוקראן בקקאק עם איפון ובקרב על הארד המתינה לה ברברה מאטיץ' הקרואטית, שסיימה חמישית באליפות העולם, ואיפון שהגיע דקה לסיום הקרב שלח את הישראלית לחגוג. ליאור וילדיקן הפסידה בקרב הראשון שלה לאב גאהי מארי מצרפת.

אצל הגברים, אין בשורות חיוביות אחרי מדליית הכסף של ברוך שמאילוב בשישי. אסף חן (81 ק"ג) הפסיד בקרב הראשון שלו לרוסי סירזודין מגומדוב, שהשיג מולו איפון קצת יותר מדקה לאחר הקרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully