וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איציק כהן ייעדר נגד עירוני קרית שמונה

20.3.2015 / 15:47

החלוץ עדיין פצוע וייתכן שלא יוכל לשחק גם בסמי עופר נגד מכבי חיפה בשבוע הבא. דני פרדה או אופיר קריאף מועמדים להחליפו. חשש בקבוצה ממיעוט של קהל במשחק ביום ראשון בגלל הקלאסיקו

one

בית"ר ירושלים תיאלץ להסתדר ביום ראשון הקרוב בקרית שמונה ללא החלוץ איציק כהן. כידוע, החלוץ סובל ממתיחה עוד מהמשחק נגד הפועל רעננה בשבת שעברה, ולאחר שסבל מכאבים בימים האחרונים, הוחלט כי הוא יזכה למנוחה ולא ישחק ביום ראשון. עדיין לא ברור אם כהן יהיה כשיר למשחק נגד מכבי חיפה בסמי עופר בשבוע הבא כאשר בימים הקרובים הוא יזכה למנוחה.

מי שמועמדים להחליף את כהן הם דני פרדה או אופיר קריאף. פרדה תורגל היום (שישי) מאחורי לידור כהן שתורגל כחלוץ. יחד עם זאת המאמן גיא לוי שוקל בשל הסיטואציה גם לשנות שיטה ולפתוח עם אחד הקשרים היותר דפנסיביים, אופיר קריאף או חנן ממן. קריאף חזר אתמול לאימונים לאחר חמישה ימי מחלה. ליביו אנטל ועומר אצילי ימשיכו לשחק בכנפיים. מי שעדיין לא כשיר במאת האחוזים הוא זאב חיימוביץ' שעדיין סובל מהדורבן ברגלו. בשל היעדרותו של איציק כהן, תומר סוויסה ועומר נחמני עשויים לזכות לדקות משחק.

איציק כהן בית"ר ירושלים מול דור אלו מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
איך בית"ר תסתדר בלעדיו? איציק כהן/מגד גוזני

בבית"ר מקווים כי כבר מחר יאשר תובע ההתאחדות את הצעת בית הדין העליון כאשר עונש הרדיוס של הקבוצה יופחת למשחק אחד שירוצה במשחק הבית נגד מכבי פתח תקוה במחזור ה-29.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, בית"ר מעוניינת באנטל לשנתיים נוספות והחלה במגעים עם נציגיו. חלק גדול משחקני הקבוצה ואנשי המועדון ערכו גיבושון אתמול בהופעה בתל אביב. הקבוצה תשהה בבית מלון כהכנה למשחק, כשבמועדון חוששים שהעובדה שמדובר ביום עבודה והמשחק מקביל למכבי חיפה נגד מכבי תל אביב ולקלאסיקו תגרום לכך שלא מעט מאוהדי הקבוצה יישארו בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully