וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: רוברט רות'בארט מועמד מוביל להצטרף בעונה הבאה

20.3.2015 / 15:36

הסנטר של נהריה שנמצא בתקופה נהדרת (12.4 נק', 7.8 ריב' העונה) חזק על הכוונת האדומה. בתרחיש מסוים, ובהסכמת קבוצתו, אולי יצורף עוד העונה. דיון תומפסון סגור עקרונית

one

בוידאו: רוברט רות'בארט מנצח את הפועל חולון

בהפועל ירושלים ממשיכים להתכונן למשחק החשוב מול מכבי תל אביב ביום שני, אולם ראשי המועדון עסוקים גם בעתיד הקרוב, והמעט רחוק יותר. מי שנמצא על הכוונת לאיוש עמדת הגבוה הישראלי לעונה הבאה הוא רוברט רות'בארט. הסנטר של עירוני נהריה מציג יכולת מצוינת העונה, עם ממוצעים של 12.4 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק (כולל 18.4 נקודות, 12.2 ריבאונדים ו-2.2 חסימות בחמשת משחקיו האחרונים). אם נהריה תסכים לכך, בתרחיש מסויים ייתכן כי ירושלים אף תבצע מהלך ותנסה לצרף את רות'בארט עוד העונה, לקראת שלבי ההכרעה. גם דגן יבזורי ממכבי חיפה נמצא על הכוונת, ובמקביל מועמד גם למכבי תל אביב.

האדומים עוסקים בימים האחרונים גם בהחתמתו של הפורוורד האמריקאי דיון תומפסון. בקבוצה זוכרים היטב את הפציעות מהם סבלו בסיום העונה שעברה, ועמלו בשבועות האחרונים על חיזוק נוסף לקראת השלבים המכריעים של העונה. על פי גורמים המעורים בנושא, לאחר משא ומתן אינטנסיבי כבר הושג סיכום עקרוני עם תומפסון, אולם זה נמצא בשלבי הפלייאוף במדי ליואנינג הסינית, ועל כן בירושלים לא רצו לחשוף את הסיכום. כעת נראה כי רק סיבוב פרסה של אחד הצדדים ימנעו את הצטרפותו של האמריקאי, שצפוי להרוויח כ-30 אלף דולר לחודש.

בגזרת ברייסי רייט, כפי שפורסם כאן, נראה כי בתום העונה הגארד האמריקאי יעזוב בשל המתיחות עימו, על אף שהוא מחזיק בחוזה לשלוש שנים. מסתמן כי גם דרווין קיצ'ן, הסובל מפציעה בעייתית, לא ימשיך בקבוצה.

טוני גפני סובל מפציעה בכתפו אך מסתמן כי ישחק מול מכבי תל אביב. ג'וזף ג'ונס ישוב בקרוב לאימונים ובקבוצה מנסים להכשירו , אך מעריכים כי לא ישחק ביום שני.

רוברט רות'בארט, עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
השדרוג בדרך? רות'בארט/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully