וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית כסף לברוך שמאילוב בגרנד פרי טביליסי

20.3.2015 / 12:39

אלוף אירופה עד גיל 23 נכנע ליריב מונגולי בקרב על הזהב. קודם לכן השיג ארבעה ניצחונות, כולל על מדליסט הארד מאליפות העולם, גאורגי זנטראיה האוקראיני. גילי כהן סיימה חמישית

ברוך שמאילוב, למטה. ברני ארדוב
מרשים. שמאילוב/ברני ארדוב

נבחרת ישראל בגברים ונשים שבה בסוף השבוע לפעילות ומתמודדת בגרנד פרי טביליסי. סגנית אלופת העולם ירדן ג'רבי אמנם תופיע רק מחר (שבת) ואחרי כמה הדחות כואבות היום, מי ש"הציל" את המצב היה ברוך שמאילוב שזכה במדליית כסף במשקל עד 66 ק"ג.

אלוף אירופה עד גיל 23 ועד גיל 21 ניצח בקרב הראשון שלו את בטגרל באטסטסג ממונגוליה בזכות איפון שהגיע בתוספת הזמן של הקרב. בסיבוב השני המתין לשמאילוב סרג'יו אולייניץ' הפורטוגלי, והישראלי הצליח להכניע אותו באיפון שהגיע 1:42 דקה בתוך הקרב.

בשלב הבא המתין לשמאילוב סוגוי אוריארטה מספרד. השניים אמנם לא הצליחו להשיג ניקוד, אבל יריבו הספרדי ספג שני עונשים לעומת עונש אחד בלבד לשמאילוב, מה שהעלה אותו לחצי הגמר, שם הוא פגש את גאורגי זנטראיה מאוקראינה, שסיים בשנה שעברה עם מדליית ארד באליפות העולם. למרות שנקלע לפיגור, שמאילוב לא התייאש ודקה לסיום הקרב הוא השיג את האיפון המיוחל שהקנה לו מקום בגמר מול המונגולי טומורקהולג דבאדורג'. בקרב על הזהב המונגולי השיג איפון ושמאילוב הסתפק במדליית הכסף.

גילי כהן, ג'ודוקאית ישראלית. יוסי ציפקיס
אכזבה. גילי כהן/יוסי ציפקיס

מי שנעצר כבר בסיבוב הראשון באותה קטגוריית משקל הוא גולן פולק שהפסיד לז'נסיי סמגולוב הקזחי. ב-60 ק"ג, טומי ארשנסקי נעצר ברבע הגמר והמשיך לבית הניחומים. ארשנסקי, שסיים חמישי באליפות העולם ניצח את אדריאן ריימונד מצרפת בקרבו הראשון, אבל הפסיד לטוביאס אנגלמאייר מגרמניה בגלל יוקו. לאחר מכן הפסיד ארשנסקי בבית הניחומים למונגולי אמרטובשין דשדבה, וסיים שביעי בתחרות. אלון רחימה הפסיד כבר בסיבוב הראשון.

אצל הנשים, גילי כהן (52 ק"ג) סיימה חמישית אחרי שהיא הפסידה בקרב על מדליית הארד בבית הניחומים. מדליסטית הארד מאליפות אירופה החלה ברגל ימין עם ניצחון בזכות יוקו על הפולניה אגאטה פרנץ', אבל נכנעה לאילסה היילן מבלגיה אחרי שספגה שלושה עונשים ויריבתה השלימה איפון.

בבית הניחומים, כהן ניצחה את הצרפתיה אנאבל יוראני, אבל נכנעה בקרב על מדליית הארד לאודטה ג'ופרידה מאיטליה, אחרי שזו השיגה יוקו. שירה ראשוני (48 ק"ג) הפסידה בקרב הראשון שלה וכך גם לגבי קמילה מינקאווה (57 ק"ג).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully