וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אנחנו בתקופה טובה, רוצים לעלות למקום הראשון"

20.3.2015 / 11:14

שבוע לפני משחק העונה, הפועל באר שבע מחכה למכבי פתח תקוה (ש', 19:20, ספ' 1), הובאן תורגל בהרכב, ארבייטמן וגורדנה על הספסל. אצל רן בן שמעון, גולדנברג ואלבז יתופקדו כבלמים

מחזור 27מחצית21/03/2015
הפועל באר שבע
    0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הניצחון האחרון של מכבי פתח תקוה בווסרמיל היה לפני כמעט חמש שנים (מאי 2010). התוצאה: 1:4. דובב גבאי שיחק וכבש אז במדי הלוזונים.

      * שמונה אדומים (!) נשלפו ב-12 המשחקים האחרונים בין הקבוצות. מה קורה שם?

      * ההפסד האחרון של רן בן שמעון בחוץ היה בחודש ינואר (בבאר שבע), ושל אלישע לוי בבית באותו חודש (לרעננה).

      אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
      כבר הרבה זמן הקבוצה שלו לא הפסידה בבית. אלישע לוי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

      עם מאזן מדהים של 11 ניצחונות ב-12 משחקי הבית האחרונים שלה, הפועל באר שבע ואלישע לוי ינסו לנצח גם את החבורה של רן בן שמעון, שאחרי הבטחת הכרטיס לפלייאוף רוצה להגיע לאירופה דרך המקום הרביעי. הפער בין הקבוצות עומד כרגע על עשר נקודות בלבד, אבל בבאר שבע לא מתכוונים לתת לאף אחד לקלקל להם את הסטטיסטיקה.

      "המאני טיים הגיע, ואנחנו בתקופה טובה, עם פער סביר ממכבי תל אביב. אנחנו צריכים להמשיך לכיוון שאנחנו הולכים אליו בלי לאבד ריכוז", אמר המאמן אלישע לוי לקראת המשחק. "לפני המשחק מול סכנין אמרתי לשחקנים שיש לנו הזדמנות להיות במקום שני ועמדנו בזה. מטבע הדברים, עכשיו אנחנו רוצים לעלות למקום הראשון. אנחנו חייבים לדחוף את עצמנו לקצה. הפלייאוף השנה הוא עם כל הקבוצות שיש להן שאיפות - חלקן נלחמות על אירופה וחלקן על האליפות, וזה אומר - משחקים קשים וקבוצות שיאבדו נקודות. אני חש שאנחנו יכולים ללכת עד הקצה".

      מבחינת ההרכב, רועי גורדנה תורגל אתמול לפרקים במקום אובידיו הובאן, אבל היום הובאן תורגל ויפתח בהרכב. כזכור, הרומני לא יוכל לשחק בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב, ובכל זאת הועדף על פני גורדנה. שלומי ארבייטמן שחזר מפציעה התאמן, אבל לוי מעדיף בשלב זה את דובב גבאי. השוער אוסטין אג'ידה התבקש להעביר עד תחילת השבוע תשובה סופית לגבי עתידו במועדון. אם אג'ידה לא ישיב, באר שבע תראה את עצמה כמי שיכולה לחשוב קדימה ותנסה להחתים שוער אחר.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

      בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
      אובידיו הובאן שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
      אלישע לוי עדיין מעדיף אותו. הובאן/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      אחרי שסיימו את העונה הסדירה במקום החמישי, במכבי פתח תקוה יודעים שהמאבק מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים על המקום הרביעי, שיעניק כנראה כרטיס לאירופה, לא יהיה פשוט. אחרי הניצחון על הפועל תל אביב, לרן בן שמעון תהיה משימה לא פשוטה – לנצח במגרש הכי ביתי בליגת העל. "במפגש הקודם הקשנו מאוד על באר שבע, והתאכזבנו מאוד לחזור בלי נקודות", הסביר אחד השחקנים. "גם בבאר שבע הודו שזה היה אחד המשחקים הכי קשים שלהם העונה. אבל אנחנו, בניגוד לשנים קודמות, לא שמחים להישאר עם מחמאות. חייבים להוציא לפחות נקודה בוסרמיל".

      מי שלא יעמוד לרשותו של בן שמעון הם הבלם דניאל דימוב, שייעדר מספר ימים בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי. למאמן ישנה עוד בעיה: עומר דנינו לא התאמן היום, ולכן לא יוכל לפתוח בשבת. חגי גולדנברג תורגל שוב כבלם ותומר אלבז יפתח לצידו יחד עם איבן הרצג. יובל יעקובוביץ' עדיין לא כשיר ולא יהיה בסגל, כשגם דויד סולארי המאכזב מחוץ לסגל בגלל פציעה. בחוד יפתחו עידן שמש וגיא מלמד.

      במועדון החליטו לצאת במחווה יפה למען האוהדים שלהם, והנפיקו מנוי לכל חמשת משחקי הפלייאוף שייערכו במושבה, במחיר של 200 שקלים בלבד. "רשמנו עד עכשיו עונה טובה מאוד, יש הזדמנות להפוך אותה לבלתי נשכחת וחשוב שהאוהדים יהיו איתנו", אמרו במועדון.

      שחקן מכבי פתח תקוה, חגי גולדנברג. מגד גוזני
      שוב בלם. חגי גולדנברג/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      דובב גבאי: הפועל באר שבע

      שבוע לפני המפגש החשוב מול מכבי תל אביב, חלוץ הפועל באר שבע חייב לכבוש כדי להוכיח לאלישע לוי שהוא שווה חולצת הרכב גם במשחקי העונה. ההיכרות הרבה של לוי עם ארבייטמן גרמה לו לסמוך עליו, ובצדק, במשחקים גדולים. גבאי, שכבש העונה חמישה שערי ליגה, הציל את הקבוצה בסמי עופר וכבש גם בהפסד בנתניה. עכשיו הוא צריך לכבוש גם מול המשפחה שהחליטה שהוא לא טוב מספיק כדי לשחק במכבי פתח תקוה.

      איתמר ניצן: מכבי פתח תקוה

      איתמר ניצן נמצא במגמת עליה כבר תקופה ארוכה, אבל היכולת שלו בשבועות האחרונים מעלה תהיה קשה לגבי אי זימונו לסגל הנבחרת. ניצן הוביל במו ידיו, רגליו, איך שלא תקראו לזה, את בן שמעון לפלייאוף העליון. אם פתח תקוה רוצה לנצח בשבת בווסרמיל, היא צריכה אותו ערני מתמיד מול הגיחות של סוארס ואוגו, והכישרון העצום של שאר שחקני החלק הקדמי.

      שחקן הפועל באר שבע, דובב גבאי. ברני ארדוב
      יש לו כבר חמישה שערי ליגה. דובב גבאי/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: צביקה לוי
      אצטדיון: וסרמיל
      קהל: 6000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully