וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מעריכים: ורמוט לא יהיה כשיר למשחק מול ויילס

19.3.2015 / 16:10

הפציעה מקלה על הדילמה של אלי גוטמן, שמתלבט גם האם למקם את ליאור רפאלוב וטל בן חיים בצד ימין או בשמאל. המאמן לא בונה על שרן ייני כמגן. אם משומר ישחק, הוא יפתח

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בנבחרת ישראל מעריכים שגילי ורמוט לא יהיה כשיר למשחק מול נבחרת ויילס בעוד כעשרה ימים. המאמן אלי גוטמן קיבל דיווח על חומרת הפציעה של הקשר באזור הקרסול, וכרגע בונה על ליאור רפאלוב וטל בן חיים כשחקני האגפים שלו. המאמן ממתין לפתיחת האימונים ביום שני, אז יקבל את ההחלטות האחרונות שלו לקראת המשחק, והערב (חמישי) ישלים את ההתלבטויות האחרונות שיש לו לקראת פרסום הסגל מחר, בו עשוי להיכלל אבי ריקן. לגבי ורמוט נאמר בנבחרת: "האפשרות שישחק קיימת, אך נמוכה מאוד. יהיה לו קשה מאוד לפתוח את האימונים איתנו".

גילי ורמוט שחקן נבחרת ישראל (במרכז). קובי אליהו
במוקד תשומת הלב. ורמוט/קובי אליהו

התלבטות נוספת של גוטמן קשורה לעמדת המגן הימני. המאמן לא בונה על שרן ייני כמגן ימני, כפי שהחליט גם בקמפיין הקודם, ויתפקד אותו כקשר לצד ביברס נאתכו. המשמעות היא שניר ביטון שנמצא בכושר טוב עשוי לפתוח בסופו של דבר על הספסל. לגבי עמדת המגן, אם אייל משומר ישחק מול מכבי תל אביב, סבירות גבוהה שהוא יפתח בהרכב. אם הוא שוב לא ייכלל בסגל, גוטמן יבחן אופציה נוספות כמו אוראל דגני. "ההרכב עדיין לא סגור, יש לגוטמן כמה מחשבות, בעיקר לגבי הקו האחורי", אמרו בסביבתו של המאמן.

שחקני הנבחרת יתכנסו שוב ביום שני במתחם טומי הילפיגר בנתניה, שם ימדדו את החליפות של נותנת החסות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully