וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "ניצחון הוא העיקר מבחינתנו, הדרך לא משנה"

רגע לפני המשחק הראשון בפלייאוף התחתון מול הפועל עכו, מאמן הפועל תל אביב דיבר על ההכנות וגם התייחס לעתידו: "צריכים להשתפר ולהגיע נחושים. לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה"

one

כשהיא עם ניצחון אחד בלבד מחמישה משחקים, הפועל תל אביב תפגוש ביום שבת את הפועל עכו למשחק הראשון שלה בפלייאוף התחתון, במטרה להשיג שלוש נקודות שייתנו לה קצת אוויר לנשימה. רגע לפני המשחק, מאמן האדומים, אלי כהן, דיבר במסיבת עיתונאים על מצב הקבוצה, הפלייאוף התחתון ועתידו בעונה הבאה.

"אנחנו רוצים לפתוח את הפלייאוף התחתון ברגל ימין", אמר אלי כהן, "יש לנו ירידה קיצונית ביכולת במשחקי חוץ. אולי זה קשור לזה שיש לנו שחקנים צעירים וחסרי ניסיון. אנחנו מפסידים על חודו של שער, חבל, זה מצער. אנחנו צריכים להשתפר ולבוא למשחק הבא נחושים, כי הפועל עכו קבוצה חזקה שתקשה עלינו. יש להם שחקנים שנכנסו לכושר והתחברו. לדני עמוס יש פציעה לא רגילה. אם זו הייתה פציעה רגילה, אולי היה על מה לדבר".

השריף הוסיף: "תום אלמדון צריך לתת את התשובות בשער, ואנחנו לא יכולים לעשות עם זה שום דבר. טעויות קורות. ראינו את אפולה אדל בדרבי. הוא חטף שער שטותי. כשהוא נכנס לכושר הוא נפצע, וזה חבל כי הוא היה טוב במשחק הגובה וברחבה. זה המצב, ועם זה אנחנו צריכים לצאת למלחמה. נמשיך עם זה עד שנגיע לחוף מבטחים. מה יהיה איתי בעונה הבאה? אני לא אתייחס לזה. איך אפשר לדעת מה יהיה בעונה הבאה? השחקנים יודעים בדיוק מה המצב. יש לנו מטרה אחת והיא להישאר בליגה. העיקר מבחינתנו לנצח, הדרך לא משנה".

מאמן הפועל תל אביב אלי כהן. קובי אליהו
לא מדבר על העונה הבאה. אלי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully