וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לאג'ידה: "תשובה לגבי עתידך עד תחילת השבוע"

19.3.2015 / 12:50

במועדון הודיעו לשוער: רוצים להיות ערוכים לעונה הבאה. ברקת הקפיאה את כל נושא הדיון על עתיד המאמן. מליקסון על הביקורות נגדו: "אני חייב דין וחשבון לאלישע, אלונה והקהל"

one

הפועל באר שבע הודיעה לשוער אוסטין אג'ידה כי היא דורשת ממנו תשובה לגבי עתידו עד תחילת השבוע, כדי שהקבוצה תוכל להיות ערוכה לקראת העונה הבאה. בשיחה שהתקיימה עם השוער הובהר לו כי עליו להשיב על ההצעה שניתנה לו, לחתום על חוזה חדש לשנתיים נוספות, לאחר שנמנע מלהשיב עליה בימים האחרונים. ההצעה לשוער, ששכרו מוערך בכ-1.2 מיליון שקל ברוטו לעונה, גבוהה יותר, אך שכר הנטו שלו נפגע בגלל העובדה שבחודש ינואר מלאו חמש שנים להיותו שחקן בליגת העל ולכן הוא משלם מס החל על ישראלי.

ברקת מאוד רוצה את השוער אך מכינה כבר אלטרנטיבה: אופיר מרציאנו, שוער של מ.ס אשדוד עדיין על הפרק. במקביל, נמשכים השיחות עם סיראז' נאסר ודובב גבאי. ברקת החליטה להקפיא בשלב זה את הדיון סביב נושא עתידו של המאמן אלישע לוי, וזאת לאור ההעפלה לחצי גמר הגביע (וההנחה כי הקבוצה תעפיל לגמר) והעובדה שהקבוצה עדיין במירוץ האליפות.

קשר הפועל באר שבע, מאור מליקסון התייחס הבוקר לדיבורים סביב היכולת שהוא מפגין העונה במדי הקבוצה. "אני לא קורא עיתונים. לפעמים פרשנים לא רואים משחקים אלא רק מי הבקיע ומי בישל. אני חייב דין וחשבון לאלישע, לאלונה ולקהל. לא הגעתי בצורה טובה לעונה בגלל הפציעה ולא עשיתי מחנה אימונים, אבל הדברים מתחילים להסתדר. אני מצפה מעצמי להרבה יותר. הקבוצה בחצי הגמר ובמקום השני בטבלה. מבחינתי שייתנו את השערים והבישולים שלי לברדה. אני רוצה תארים ולשמח את הקהל, כל השאר לא מעניין אותי. לסכם ליגה סדירה זה כמו לסכם סיבוב ראשון כי עכשיו זה המאני טיים. נכון, הייתי צריך לתת הרבה יותר. במיוחד מבחינת מספרים".

"לקבוצה כמו שלנו, קודם כל והכי חשוב זה להגיע לאירופה, בוודאי לקראת האצטדיון החדש בשנה הבאה", הוסיף מליקסון. "אבל אם כבר הגענו לפה, ואנחנו במקום שני וחצי גמר גביע, אז אנחנו רוצים ללכת עד הסוף בשני המפעלים."
באר שבע תארח בשבת את מכבי פתח תקוה (19:20), בתקווה להגיע בפער נמוך יותר לקראת משחק העונה במחזור הבא בבלומפילד מול מכבי תל אביב (ייערך ביום שני).

אוסטין אג'ידה הפועל באר שבע. מגד גוזני
קיבל דד ליין. אג'ידה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully