וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את המועדון שרפו להם, לא את הלב

24.9.2002 / 21:49

בשבוע שעבר שרפו אוהדי הפועל פ"ת את המועדון והיום הדירו רגליהם מהדרבי. אולי אחרי 0:3 חותך שסידרו להם רוזן ואדרי על היריבה העירונית משהו שם יתחיל להשתנות. קוביקה הוביל את בית"ר ל-1:3 בכפ"ס, לוברסקי ונתניה ניצחו בשכונה 1:2

רק שלושה משחקים שוחקו ביום שבת במסגרת המחזור השני של ליגת העל. המשחק המרכזי של המחזור המקוטע, שיתפרש על פני שבת, שני ושלישי, הוא הדרבי של פתח תקוה, אותו לקחה הערב בגדול הפועל 0:3. אחרי הבלאגן של המחזור הראשון, שכלל בוז גדול מצד הקהל ונמשך בשריפת המועדון המפורסמת, גמלו השחקנים לאוהדיהם טובה תחת רעה ונטלו מחדש את ההגמוניה העירונית. אבל מעט מאוד אוהדים הגיעו למגרש והשמחה בהפועל לא היתה שלמה.

שני משחקים נוספים התקיימו השבת. הפועל כפ"ס הפסידה שוב, הפעם בבית מול בית"ר ירושלים 3:1. בני יהודה, שנראתה טוב במחזור הראשון, הפסידה בבית למכבי נתניה 2:1.

מכבי תל אביב והפועל תל אביב, ששיחקו ביום חמישי בגביע אופ"א, קיימו את משחקיהן באמצע השבוע. הפועל ת"א ניצחה ביום שלישי בבלומפילד את מ.ס. אשדוד 0:1. הפועל ב"ש גברה על מכבי ת"א ביום שני 0:1. המשחק בין עירוני ראשל"צ למכבי חיפה נדחה למועד מאוחר יותר.

מכבי פ"ת - הפועל פ"ת 3:0

הדרבי של פתח תקוה הוא אחד משני הדרבים הגדולים היחידים שנותרו בליגת העל, לצד הדרבי של תל אביב. הדרבי של חיפה וירושלים יתקיים העונה אולי במסגרות אחרות. שתי הפתח תקוואיות הפסידו במחזור הפתיחה, כך שהצורך בהשגת נקודות ראשונות העונה, ביחד עם הקרב על ההגמוניה בעיר יצרו ציפיות לדרבי חם והרבה קהל. משום מה, הקהל הגיע בטפטוף דליל.

בתחילת המשחק עוד נדמה היה שמכבי, שטיפחה מעצמה ציפיות לקראת העונה הקרובה, תוכל ליריבתה הוותיקה, אבל הפועל הבקיעה ראשונה מרגלי שלומי אדרי בדקה ה-28. דוברובין נגח לאחור בעיטת שוער של אייל אברמוב, ואדרי מ-15 מטרים בעט לפינה הרחוקה של שגיא שטראוס. בדקה ה-38 הכשיל שטראוס את אדרי ודוברובין הכפיל את התוצאה מהנקודה הלבנה. שתי דקות לסיום נכבש השער היפה במשחק, מבעיטה נהדרת של יוסי רוזן מכעשרים מטר לקורה ולרשת.

הפועל כפ"ס - בית"ר ירושלים 3:1

אחרי התבוסה בשבוע שעבר למכבי חיפה, הפועל כפר סבא הגיעה הביתה, ושם היא קיוותה להשיג נקודות ראשונות העונה. אבל המאמן המאמן הזמני (כרגע) תמיר בן חיים, לא הצליח להביא לקבוצתו נקודות ראשונות העונה וכפ"ס הפסידה 3:1.

איציק זוהר כבש את השער הראשון לבית"ר בדקה ה-5, ממסירת רוחב מכפיר אדרי אותה תירגם לבעיטה לרשת הגבוהה ופנימה. בדקה ה-31 אדרי מצא משמאל את ראשו של אנדז'י קוביקה, שנגח פנימה מחמישה מטרים. קוביקה כבש את השני שלו חמש דקות בתוך המחצית השנייה. משה ביטון הגביה מימין וקוביקה נגח חזק פנימה. רבע שעה לסיום צימקה כפ"ס מרגלי קלאודיו מילאר, שכבש ממסירת רוחב של יניב אברג'יל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בני יהודה - מכבי נתניה 2:1

בני יהודה אירחה הערב את משחק הבית הראשון שלה העונה. בשבוע שעבר באשדוד הקבוצה שלו הוכיחה שיש לה אופי כששבה מפיגור. גם היום היא חזרה זמנית מפיגור אבל לא הצליחה בסופו של דבר לקחת נקודות כשהפסידה 2:1.

רוסלאן לוברסקי המשיך פנימה מסירה טובה של גיא צרפתי (23). חזי שירזי השווה בנגיחה אחרי הגבהה מימין של חסארמה. בדקה ה-55 ניצל לוברסקי מסירה חלשה של דני משען לשוער בני יהודה איבגי. לוברסקי השתלט על הכדור, עבר את השוער וכבש מזווית קשה.

הפועל באר שבע - מכבי ת"א 0:1

הפועל באר שבע ייחלה לדקה ה-96 של השופט אייל צור. שש דקות תוספת הזמן נראו כמו נצח לבאר שבעים. הפעם האחרונה בה גברה באר שבע על מכבי תל אביב במגרשה במסגרת הליגה היתה לפני 13 שנה וחצי. שער הניצחון אתמול של הקשר קאקו בלסינג, העניק שלוש נקודות מוצדקות לב"ש. מכבי לא הזכירה, אפילו במקצת, את יכולתה מול בואווישטה בגביע אופ"א.

באר שבע שיחקה בהתלהבות והדביקה את העדיפות התיאורטית של האורחים. המשחק שלה לא התעלה לרמה גבוהה, דבר שבא לידי ביטוי במעט האירועים ברחבות של שני השערים. המשחק התנהל ברובו במרכז השדה, כשהמארחים עדיפים במעט. שתי הקבוצות הירבו לאבד כדורים וניתן לייחס זאת אולי למשטח הגרוע שהקשה מאוד, בעיקר על שחקני מכבי ת"א, לפתח משחק ראוי.

חניכיו של קדוש לא השכילו לנצל בחצי הראשון את האנמיות והחולשה של דגו וחבריו. במחצית זו בלט הקשר-חלוץ הפולני רמיק יזרסקי שהיה פעלתן. פריצותיו המהירות הביכו פעמיים את הגנת מכבי ת"א וסיכנו את שערו של שטראובר.

ב"ש חייבת את הניצחון לשוער אסי רחמים, שבדקה ה-89 מנע שער שיוויון בעצירה כפולה. רחמים הדף בעיטה של בנין וגם כדור חוזר של פרוחננקובאס. הבלם יניב אלול היה השחקן הטוב ביותר בשדה. הוא ניטרל את פרוחננקובאס והסיר את העוקץ ממשחק ההתקפה של מכבי ת"א.

קאקו בלסינג, שהגיע לב"ש במקום הבלגי דייווי קורמן, פרע מבחינתו את השטר. בלסינג לא היה במיטבו, הוא עדיין לא הגיע לשיא הכושר והירבה לאבד כדורים במהלך המשחק. כל אלה יישכחו הודות לשער הניצחון שלו בדקה ה-88. דווקא בדקות בהן האורחים ניסו ללחוץ על הדוושה, תוך ניצול פציעתם ויציאתם מן השדה של המגן רמי אליהו והבלם דרז'ן מדונוביץ', הובקע שער הניצחון מהתקפה מתפרצת. בלסינג קיבל את הכדור מיניב ברדה, בעט ברגל שמאל כדור שטוח מ-17 מטר שהכניע את שטראובר והקפיץ את היציעים באדום.

הפועל ת"א - מ. ס אשדוד 0:1

הפועל תל אביב פתחה את המשחק מצוין. הכדור עבר במהירות לאורך ולרוחב המגרש, כאשר ההגנה המתוגברת של אשדוד נראתה אובדת עצות ולא הצליחה להסתדר עם המהירות של עמרי אפק ופיני בלילי ועם התיחכום של בן לוז ויוסי אבוקסיס.

אשדוד היתה חשופה במרכז ההגנה לתנועה הבלתי פוסקת של בלילי, היא ביצעה חורים רבים והכדורים שהגיעו למרכז מצאו את שחקני הפועל תל אביב בעמדות הבקעה מצויינות. שלוש פעמים היה בלילי מול שער חשוף, אבל תמיד הוא מצא, עם הרגל או עם הראש, דווקא את היציע שמאחורי השער.

הגנת אשדוד תפסה פיק ברכיים. בדקה ה-37 שיגר עמרי אפק כדור מצוין לבלילי אבל הפעם הקדים אותו שרון עמר מאשדוד, שבנגיחת זינוק כבש לשערו הוא, 0-1 מתבקש להפועל תל אביב.

במחצית השנייה התגלה משחק אחר. הפועל תל אביב נעלמה לחלוטין, ואילו אשדוד שטפה את המגרש על ידי אלון חזן, אישטוואן פישונט, ורוברט רגבר, החלוץ הקרואטי שהכניס ללחץ את שחקני העורף של תל אביב.

בדקה ה-60 הציל שוער הפועל תל אביב, ניר רחמין, כשהדף כדור מבעיטה של פישונט. בהמשך נדמה כי ישנה רק קבוצה אחת על המגרש - מ.ס. אשדוד. אבל חוסר יכולת לתרגם את השליטה במגרש לשערים, והניסיון הרב של שחקני הפועל תל אביב, השאירו את התוצאה בעינה.

הפועל תל אביב, שעלתה בזכות הניצחון למקום הראשון בטבלת ליגת העל, יוצאת בשבת למשחק חוץ מול מכבי נתניה כשהיא זוכרת היטב את הפסדה שם, בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully