וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאס: "כשהגעתי לא חשבו על פלייאוף, עכשיו אנחנו 3 נקודות מאירופה"

19.3.2015 / 10:35

בלם מכבי חיפה דיבר בראיון על מצב הקבוצה ומטרותיה רגע לפני המשחק מול מכבי תל אביב: "הגענו לבאר, מקווה שנסיים במקום הרביעי. אנחנו מאמינים שאפשר לנצח ביום ראשון"

מכבי חיפה תתארח בבלומפילד ביום ראשון הקרוב, שם היא תפגוש את מכבי תל אביב למשחק הראשון בפלייאוף העליון. רגע לפני המפגש, הבלם הספרדי של הירוקים, אברהם פאס, התראיין לאתר הרשמי ודיבר על הקרב מול הצהובים, על העונה שחלפה ועל העתיד הקרוב והרחוק.

"מכבי תל אביב קבוצה חזקה מאוד", אמר פאס, "היא האלופה בשנתיים האחרונות, כל קבוצה בישראל תרצה להילחם נגדה כי היא ברמה גבוהה. יש לה הגנה מעולה, שחקנים שמשחקים ביחד כשנתיים-שלוש וזה חשוב מאוד עבורם. אנחנו מוכנים, אנחנו מגיעים בזמן טוב עבורנו למשחק הזה ונבוא להילחם על שלוש נקודות ביום ראשון. אני מאמין שהקבוצה במצבה הנוכחי בטוחה יותר באפשרות לנצח".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם דור מיכה. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. במכבי חיפה לא חוששים/ברני ארדוב

הבלם, הוסיף: "במשחקים האחרונים הקבוצה לא מקבלת שערים, רק שלושה שערים. כשהגעתי הקבוצה לא הייתה בנקודת זמן טובה ולא היה ניתן לחשוב על הפלייאוף או על אירופה ועכשיו אנחנו רק שלוש נקודות מאירופה". את הירוקים במשחק המסקרן צפויים ללוות כ-1,400 אוהדים שהוגרלו מבין 17,000 המנויים של הקבוצה. על כך אמר פאס: " האוהדים נתנו לי אהבה, אני עובד קשה כל יום על מנת לעזור. הם עזרו לי מאוד וגם הקבוצה, מהיום הראשון כל השחקנים עזרו לי".

לסיום, התייחס הבלם לציפיות להמשך העונה ולעשרת המשחקים שנותרו בפלייאוף העליון: "עכשיו הגענו לבאר, כל השחקנים רוצים לשחק בפלייאוף. מדובר במשחקים קשים, רמה גבוהה, אני חושב שהקבוצות שהגיעו לפליאוף העליון הן הקבוצות הטובות בישראל עד עתה. זה מבחן טוב עבורנו, אנחנו חייבים להמשיך ולהשתפר ואני מקווה שנסיים במקום הרביעי ונגיע לאירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully