וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאראס: "אין לנו תקציב או שאיפות כמו למכבי תל אביב, אך הגענו כדי לנצח"

19.3.2015 / 9:41

עוזר מאמן ז'לגיריס קובנה ביקר את הצהובים באימון רגע לפני המשחק בין הקבוצות (21:05, חי בוואלה ספורט): "מודעים למגבלות שלנו". פארגו: "משחק על עלייה? לא רוצה להלחיץ אף אחד"

one

"זה משחק של להיות או לחדול". כך הגדיר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס, את המפגש הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בוואלה ספורט) מול ז'לגיריס קובנה. אלופת אירופה, שהפסידה בשני משחקיה האחרונים, רוצה להבטיח עלייה לשלב ההצלבה ומודעת כי כל הפסד נוסף עלול לסבך אותה. גודס ביקש משחקניו אגרסיביות והזכיר להם כי מול ברצלונה הם ספגו 26 נקודות ברבע.

"אנחנו רגילים לסיטואציה שכל משחק קשה וחשוב", אמר ג'רמי פארגו, "שום קבוצה לא תבוא ותיתן לנו לנצח, אז אנחנו מנסים לבוא כקבוצה הכי טוב שניתן כדי לנצח. ז'לגיריס ניצחה את פנאתינייקוס, ובכל מקרה אנחנו לא מקלים ראש בשום משחק. מול ברצלונה לא שיחקנו כמו שאנחנו רוצים. היו לנו פעולות לא טובות ואנחנו רוצים לפצות על כך במשחק מול הליטאים. האם זה משחק על העלייה? אני לא רוצה להלחיץ אף אחד. יש עוד משחקים ובמשחקים שנותרו נעשה את המקסימום כדי לעמוד במטרות. אנחנו עדיין במצב טוב".

עוזר המאמן בז'לגיריס, שרונאס יאסיקביצ'יוס, שנמצא בישראל בימים האחרונים, ביקר את אנשי מכבי תל אביב לפני האימון. "אנחנו משחקים טוב לאחרונה, אך יש עליות וירידות", אמר שחקן העבר, "אין לנו תקציב או שאיפות כמו מכבי תל אביב, אבל אנחנו מנסים לנצח בכל משחק. אנו מודעים למגבלות שלנו, והמשחק ייתן לנו אינדיקציה אם אנחנו יכולים לעלות, ולכן זה משחק חשוב מאוד".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. קובי אליהו
מודע לחשיבות המשחק. ג'רמי פארגו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully