וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכונים: אורט רוגוזין ממגדל העמק זכתה באליפות ישראל

18.3.2015 / 19:00

קבוצת הכדורגל באולמות של בית הספר אורט רוגוזין ממגדל העמק זכתה באליפות ישראל לתיכונים לאחר שגברה על תיכון שפירא קרית אתא. המאמן המנצח רפי בוסקילה: "עשינו היום היסטוריה"

קבוצת הכדורגל באולמות של בית הספר אורט רוגוזין ממגדל העמק זכתה באליפות ישראל לתיכונים. קובי פורטל, מערכת וואלה! NEWS
קבוצת הכדורגל באולמות של בית הספר אורט רוגוזין ממגדל העמק זכתה באליפות ישראל לתיכונים/מערכת וואלה! NEWS, קובי פורטל

קבוצת הכדורגל באולמות של בית הספר אורט רוגוזין ממגדל העמק זכתה היום (רביעי) באליפות ישראל לתיכונים לאחר שגברה על תיכון שפירא קרית אתא בדו קרב מהנקודה הלבנה. האליפות בה נוטלים חלק כ-600 תיכונים הגיעה היום לשיאה בזכייה של מגדל העמק שקטפה את האליפות לאחר שבדרך זכתה באליפות מחוז צפון והדיחו עד הגמר תיכונים מירושלים, חדרה ששימשה כאלופה המכהנת וכפר גלים בחיפה.

במשחק הגמר הובילו תלמידי תיכון קריית אתא לכל אורכו כאשר תלמידי אורט מגדל העמק כופים הארכה בשניות הסיום (3:3) וגם בהארכה הצליחו לכבוש שער דרמטי כחצי דקה לסיום הזמן החוקי ולהשוות ל-5:5 בדרך לדו קרב פנדלים שהסתיים בניצחון תלמידי מגדל העמק, לאחר ששוערם אייל אברה הדף שתי בעיטות וכבש את הבעיטה המכרעת שהביאה את הגביע למגדל העמק.

מאמן המנצחים, רפי בוסקילה, שאימן בעבר גם את הקבוצה הבוגרת של הפועל מגדל העמק, אמר: "עשינו היום היסטוריה. זאת הפעם הראשונה שאנחנו מגיעים למעמד הגמר וגם זוכים". ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה, שנכח במשחק אמר: "ברכות לתלמידים. במערכת החינוך שלנו מחנכים לא רק להישגים לימודיים אלא גם למצוינות ולהגינות בספורט. ההישג היום משקף את החינוך לערכים ספורטיביים עם דגש למאבק נגד אלימות וגזענות בספורט".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully