וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים רוצה את ליביו אנטל לשנתיים נוספות

18.3.2015 / 10:07

אלי טביב ייכנס למו"מ עם נציגי השחקן כאשר קבוצתו הטורקית תצטרך לפצותו. ריינשרייבר נשא דברים בפני השחקנים, שהגיבו: "איפה חכמון? יש לכל אחד כאן כמה שאלות אליו"

בית"ר ירושלים תיכנס בשבועות הקרובים למשא ומתן להארכת חוזהו של הקשר ליביו אנטל בשנתיים נוספות. בבית"ר מרוצים מאוד מהקשר, אך יודעים כי המשא ומתן לא יהיה פשוט וכי השחקן יצטרך לקבל פיצוי מהקבוצה הטורקית גנצ'לרבירליג'י אצלה הוא חתום לשנתיים נוספות ובמקביל לקבל שדרוג משמעותי בשכרו בבירה. אנטל זוכה בבית"ר לשכר של כ-15 אלף יורו בחודש, כאשר הטורקים משלימים כ-22 אלף נוספים. כעת יחל משא ומתן בין הצדדים על מנת להאריך את חוזהו של הרומני. גורם בבית"ר אמר כי "קשה מאוד להביא שחקנים כמו אנטל לישראל ונעשה הכול כדי להשאיר אותו".

פרט לאנטל, לבית"ר ירושלים יש עד ה-10 במאי להודיע לססאר ארסו אם היא מאריכה את חוזהו בשנתיים נוספות. בנוגע לקלאודמיר, ישנה אופציה לעונה נוספת ובמקרה הזה בית"ר תצטרך להודיע עד ה-15 באפריל האם היא מממשת את האופציה. בבית"ר אמרו כי עד סוף החודש הדברים יובהרו, אך הכיוון הוא לממש את האופציות לגבי שניהם. מי שיקבלו הצעות לחוזה חדש הם הצעירים טל כחילה ותומר ירוחם. לבית"ר יש אופציה להאריך את חוזהו של כחילה לעונה נוספת, אך המטרה היא להציע לשניים חוזה לשלוש עונות. גם זאב חיימוביץ' צפוי לקבל הצעה לעונה נוספת.

ליביו אנטל בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"קשה מאוד להביא שחקנים כמו אנטל לישראל ונעשה הכול כדי להשאיר אותו". אנטל/ברני ארדוב

בנוגע לדמי ההשבחה של שי חדד, נציגו של השחקן גלעד קצב שוחח אמש (שלישי) עם אלי טביב והבהיר לו כי סוכם בין הצדדים כי עד לתום העונה לא ישולמו דמי השבחה ורק לאחר מכן הם ידונו בנושא. בשלב זה בבית"ר משהים את נושא התביעה והעניינים יובהרו עם חזרתו של טביב לישראל לאחר הפסח.

השופטים רועי ריינשרייבר וזיו אדלר הגיעו לאימון הקבוצה אתמול כחלק מהניסיון של איגוד השופטים להרגיע את האווירה ולנסות להסביר לשחקנים פרטים בנוגע לחוקה. שחקנים בבית"ר אמרו עם הגעתם של השניים: "איפה אלי חכמון? חבל שהוא לא הגיע, לכל אחד פה יש אליו שלוש-ארבע שאלות לפחות. שיסביר לנו קודם מה זה פנדל ומה זה לא, במיוחד לעומר אצילי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully