וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בורלנד הודיע על פרישה מפתיעה בגלל חשש לפגיעות בראש

17.3.2015 / 17:39

הרוקי המצוין של סן פרנסיסקו אמר: "ממה שחקרתי וממה שחוויתי, זה לא שווה את הסיכון". סטיבי ג'ונסון חתם בסן דייגו, מאט שאוב שוחרר מאוקלנד, גרג הארדי נפגש עם דאלאס

כריס בורלנד סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
פרישה מפתיעה. בורלנד/AP

מעטים הם השחקנים שהיו לוקחים החלטה כמו זו שלקח כריס בורלנד, אבל הליינבקר הצעיר של סן פרנסיסקו הפתיע והודיע: אני פורש, בגלל חשש לפגיעות ראש וטראומה עתידית.

בורלנד בן ה-24 היה אחד הרוקים הטובים ביותר ב-NFL בעונה החולפת וההחלטה שלו, מעבר להיותה לא שגרתית, עשויה לשנות את דעתם של שחקנים רבים ביחס שלהם לסכנות המקצוע: "אני באמת רק רוצה לעשות את מה שהכי טוב לבריאות שלי", הוא אמר ל"מחוץ לקווים" של ESPN, "מהמחקר שעשיתי וממה שחוויתי, אני פשוט לא חושב שזה שווה את הסיכון". עם פרישתו של בורלנד ושל פטריק וויליס בשבוע שעבר, ההגנה של הניינרס נמצאת בבעיה קשה לקראת העונה הבאה.

* סטיבי ג'ונסון, התופס ששוחרר בשבוע שעבר מסן פרנסיסקו והיה בשיחות עם ניו אינגלנד, החליט בסופו של דבר להישאר בקליפורניה ולחתום בסן דייגו, שם קיבל חוזה לשלוש שנים.

* אוקלנד שחררה את הקוורטרבק מאט שאוב. הוא הגיע לקבוצה מהמפרץ בתחילת העונה שעברה מיוסטון ואמור היה להיות הפותח שלה, אך עוד לפני העונה איבד את מקומו לדרק קאר ולאחר שהריידרס החתימו השבוע את כריסטיאן פונדר, הם ויתרו על שאוב.

* גרג הארדי, שחקן ההגנה שהיה מושעה מרוב העונה החולפת ועזב בסיומה את קרוליינה, ביקר בדאלאס ונמצא בשיחות עם הקאובויס.

* קולט מקוי חותם לעונה נוספת בוושינגטון וימשיך להיאבק על עמדת הפותח מול RG3 וקירק קאזינס.

* טרנט ריצ'רדסון, ששוחרר מאינדיאנפוליס, חתם באוקלנד לשנה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully