וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים טיבו ערך אימון עם האיגלס, וילפורק מצטרף ליוסטון

16.3.2015 / 22:08

הקוורטרבק שלא שיחק בליגה מאז 2012 ניסה להוכיח לצ'יפ קלי שעדיין יש לו מה להציע. שחקן ההגנה הוותיק חבר לג'יי ג'יי וואט. ג'יימיס ווינסטון לא מתכנן להגיע לדראפט

טים טיבו שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Matt Rourke, AP
מה הסיכוי שנראה אותו בפילדלפיה? AP)/AP, Matt Rourke

האם טים טיבו בדרך חזרה ל-NFL? אדם שפטר דיווח הערב (שני) כי הקוורטרבק, ששיחק לאחרונה ב-2012 במדי ניו יורק ג'טס, שוחרר בקיץ 2013 מניו אינגלנד ומאז שימש כפרשן במשחקי פוטבול מכללות, ערך אימון עבור פילדלפיה איגלס. לא ברור כרגע אם המאמן צ'יפ קלי השתכנע מהיכולת של טיבו, שבלשון המעטה לא ממש הבריק בשלוש העונות שלו בליגה, שתי הראשונות במדי דנבר. על פי שפטר, נכון לרגע זה האיגלס לא מתכוונים להחתים את טיבו, אך ייתכנו שינויים.

אם בכל זאת טיבו יחתום בעיר האחווה, האיגלס ככל הנראה ישחררו את מארק סאנצ'ז, שרק לאחרונה חתם לשנתיים תמורת 16 מיליון דולר. ביום הראשון של שוק השחקנים עשתה פילי טרייד קוורטרבקים עם סנט לואיס ושלחה לראמס את ניק פולס תמורת סאם בראדפורד.

* כפי שהיה צפוי בימים האחרונים, וינס וילפורק הודיע על הצטרפותו ליוסטון טקסאנס. וילפורק נפרד מניו אינגלנד אחרי 11 עונות ושתי אליפויות ופרסם הודעה נרגשת בחשבון הטוויטר שלו. הוא ישחק במדי הטקסאנס בשתי העונות הקרובות. יוסטון, שבשבוע שעברה נפרדה מהתופס הוותיק שלה אנדרה ג'ונסון, החתימה גם את ססיל שורטס, התופס לשעבר של ג'קסונוויל, על חוזה לשנתיים.

* ג'יימיס ווינסטון, הקוורטרבק בוגר פלורידה סטייט, שצפוי להיבחר באחד משני המקומות הראשונים בדראפט הקרוב שייצא לדרך בשיקגו ב-30 באפריל, לא מתכנן להגיע לאירוע. ווינסטון, כמו גם הכוכב השני של הדראפט, מרקוס מריוטה, נפגשו בימים האחרונים עם טנסי, שמחזיקה בבחירה השנייה.

* קליבלנד התחזקה במגן הפינה של גרין ביי לשעבר, טרמון וויליאמס, שחתם לשלוש שנים. הבראונס צירפו גם את התאקל ההגנתי הוותיק ראנדי סטארקס, ששוחרר בשבוע שעבר ממיאמי עם חוזה לשנתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • טים טיבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully