וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בקרית שמונה: "חשוב מאוד שבכר נשאר, רצינו שהוא ימשיך"

16.3.2015 / 15:09

שביעות רצון גדולה במועדון מהצפון אחרי הסיכום בין המאמן לבעלים איזי שרצקי. שחקנים בקבוצה הוסיפו: "עכשיו נהיה ממוקדים בפלייאוף העליון". פאנקה, מנגה ודילמוני בספק לבית"ר

בעירוני קרית שמונה מרוצים מאוד מסיום הסאגה סביב עתידו של המאמן ברק בכר ובמיוחד מההחלטה של המאמן ואיזי שרצקי להמשיך לעונה נוספת ביחד. השניים אמנם לא סגרו את כל הפרטים, אך בקרית שמונה הבהירו שברגע שהוחלט שבכר ימשיך, הוא יאמן גם בעונה הבאה - כשתנאי השכר ופרטים נוספים ייסגרו בהמשך בדיוק כפי שהיה בעונה שעברה.

ההערכה היא שמאמן הכושר ערן שאדו, מאמן השוערים פיני אברהם, עוזר המאמן בני בן זקן והמאמן המנטלי איתן עזריה, שמוערכים מאוד הן על ידי בכר והן על ידי שרצקי, צפויים להמשיך בעצמם, אך גם זה ייסגר רשמית לקראת סיום העונה. "חשוב מאוד שברק נשאר כאן", אמר אחד השחקנים, "לאף אחד אין ספק כמה הוא מוערך כאן על ידי השחקנים שרצו לראות אותו ממשיך. זה לא פגע בנו והראש שלנו היה במשחקים, אבל אין ספק שעכשיו כולם יהיו ממוקדים אך ורק בפלייאוף העליון".

כעת בקרית שמונה מקווים שהקבוצה תחזור למסלול הניצחונות כבר במשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים ותשיב לעצמה לכל הפחות את המקום השני שאבד רגע לפני סיום העונה הסדירה. רוג'רס קולה וקאסיו פרננדס המוצהבים לא ישחקו נגד הקבוצה מהבירה ומי שיחליפו אותם יהיו אחמד עאבד ודין מימוני. מינדאוגאס פאנקה, דויד מנגה וחן דילמוני עדיין בספק למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully