וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג זקוק לזמן החלמה נוסף: "הוא סובל מפציעה בעייתית"

16.3.2015 / 11:39

במכבי תל אביב מנסים לקדם את החלמתו של הגארד, אבל מודים ש"הוא יכול לחזור עוד שבועיים והוא יכול לחזור עוד חודש וחצי". ג'ייק כהן אחרי הפועל אילת: "תמיד טוב לחזור לנצח"

one

שלושה ימים אחרי שהובסה ב-18 הפרש על ידי ברצלונה ביורוליג (89:71), מכבי תל אביב שבה אמש (ראשון) לליגת העל הישראלית והביסה את הפועל אילת ב-18 הפרש, 68:86. כעת אלופת אירופה מתכוננת למשחק הבית נגד ז'לגיריס קובנה, אותו מגדירים במועדון כ"מלחמת עולם".

סילבן לנדסברג שסובל משבר מאמץ, זקוק לזמן החלמה נוסף ובקבוצה ינסו לקדם את החלמתו על ידי כמה טיפולים. "זו פציעה בעייתית. יכול להיות שייקח לו שבועיים לחזור ויכול להיות שייקח לו חודש וחצי. אין מה לעשות בפציעות כאלו".

ג'ייק כהן סיכם את המפגש מול אילת: "תמיד טוב לשוב לנצח אחרי הפסד, בטח אחרי המשחק מול ברצלונה שלא היה טוב. המאמן תמיד אומר לנו שאיך שאנחנו משחקים ביום ראשון זה יבוא לידי ביטוי ביורוליג. זה מעניק לנו גם ביטחון. אם אתה מפסיד אי אפשר לדעת לאן זה יגיע. ז'לגיריס? אנחנו צריכים לשחק הגנה יותר טובה ואז זה ייראה יותר טוב. זה בהחלט משחק חשוב".

לגבי העונה הבאה והעובדה שמכבי תממש את האופציה עליו, אמר כהן: "אם הם רוצים זה נהדר. מכבי לא אמרו לי ישירות. זה נהדר, אני אוהב להיות פה, אבל אני אשאיר את זה לאחר כך".

ארד הררי שרשם שיא קריירה של 27 דקות משחק, אמר: "אני מאוד מאוד שמח שקיבלתי הזדמנות. אני עובד קשה כל יום ואני פשוט אסיר תודה שאני נמצא בכזו קבוצה. גיא גודס מאוד עוזר לי, הוא היה רכז והוא נותן לי טיפים למשחק. אני עדיין צריך לשפר את הקליעה, להתחזק. אלו הדברים העיקריים".

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. מגד גוזני
נהנה במכבי תל אביב. ג'ייק כהן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully