וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום בגין סחיטת רייכרט: "50 איש ישברו לך את הרגליים"

כתב אישום הוגש נגד רואי סלהוב, בגין ניסיון סחיטה באיומים של כדורגלן הפועל תל אביב בשל חוב של אביו. מכתב האישום עולה שסוכנו, אבי נמני, ניסה למצוא פתרון. הנאשם לשחקן: "לא תשחק יותר כדורגל"

שחקן הפועל תל אביב, בן רייכרט. ברני ארדוב
איומים קשים. רייכרט/ברני ארדוב

היום (שני) הגישה פרקליטות מחוז תל אביב כתב אישום נגד רואי סלהוב, שחשוד בסחיטה באיומים של רייכרט, ושל אביו ערן. כתב האישום שפך אור נוסף על הפרשה.

מכתב האישום עולה שערן רייכרט חייב כספים לנאשם סלהוב בעקבות עסק משותף שלא צלח. לאורך החודשים האחרונים נערכו מספר מפגשים בין הצדדים בניסיון להגיע לעמק השווה, מפגשים שבחלקם נטל חלק גם סוכנו של בן רייכרט, אבי נמני.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים, אבל בית המשפט החליט לשחרר אותו למעצר בית וזאת באופן חריג בעבירות מסוג זה. סנגורו ג'קי סגרון אמר כי מדובר בהחלטה לא מובנת מאליה והפרקליטות אף החליטה שלא לערער. "אין לי ספק שזה תיק שיילך להוכחות ואולי אף לזיכוי".

סוכן השחקנים אבי נמני. קובי אליהו
ניסה לפשר. נמני/קובי אליהו

כתב האישום

"במהלך חודש ספטמבר 2014 או בסמוך לכך, פנה הנאשם לאבי נמני (להלן - נמני), הוא סוכנו של בן, סיפר לו על החוב וטען בפניו כי המתלונן הציע לו שהחוב ייפרע מכספי המענקים שיגיעו לבן מקבוצת מכבי (להלן – המענקים). נמני הסביר לנאשם כי בן אינו קשור לחוב וכי על הנאשם להסדיר החוב עם המתלונן וכי הוא עצמו מוכן לסייע להם בכך.

"במהלך אוקטובר 2014 או בסמוך לכך, נפגשו המתלונן, נמני והנאשם, בבית קפה ברמת אביב וזאת על מנת לנסות ולהסדיר החוב (להלן – הפגישה) ובין היתר העלה נמני רעיון כי כספי החוב ישולמו מהלוואה שתילקח ממכבי על חשבון המענקים. ברגע בו שהו המתלונן והנאשם לבדם, איים הנאשם על המתלונן כי אם לא ישלם החוב, הוא יפנה למכבי תל אביב ויפגע בבן ויגמור לו את הקריירה וזאת, כדי להניעו לשלם החוב.

"מספר ימים לאחר הפגישה, המתלונן הבהיר לנמני כי אינו רוצה שענייניו של בן יהיו קשורים בתשלום החוב וכי הוא ימצא פתרון אחר.

"בסוף חודש ינואר 2015 או בסמוך לכך, נפגשו המתלונן, נמני והנאשם ביחד עם אדם נוסף בקניון רמת אביב, וזאת על מנת לשוב ולנסות להסדיר החוב. בתום הפגישה, הנאשם הבהיר למתלונן כי יש לו שבועיים ימים להסדיר החוב.

"ביום 25.2.15 בשעה 9:00 או בסמוך לכך, הגיע בן להתאמן בכדורגל במסגרת אימוני קבוצת הפועל במגרש וולפסון בחולון (להלן – המגרש). הנאשם, הגיע למגרש ביחד עם אחר (להלן – האחר) ושניהם ניגשו לבן, שיצא מרכבו ודיבר בפלאפון.

"הנאשם והאחר הורו לבן לנתק את השיחה וכשבן סרב לעשות כן, חטף הנאשם מידיו של בן את הפלאפון, ניתק את השיחה והחזיר לו את הפלאפון.

"האחר אמר לבן כי 'לאבא שלך יש חוב אלינו' ומשבן השיב כי לאביו יש חובות להרבה אנשים, אמר לו האחר כי 'את החוב של אבא שלך חייב לנו אתה תשלם ולא מעניין אותי מחובות אחרים'. אז איים האחר על בן בנוכחותו של הנאשם ובצוותא חדא עימו, במטרה להניע את בן לשלם החוב, כי 'אתה יכול ללכת למשטרה ... אני אכנס לכלא 4-5 שנים אבל יש לי עוד 40 – 50 איש שישברו לך את הידיים והרגליים ואתה לא תשחק יותר כדורגל'. הנאשם הוסיף ואיים על בן, כדי להניעו לשלם החוב, כי 'כדאי לך מהר להשיג את הכסף' תוך שטפח על גבו בדרכו משם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עו"ד ג'קי סגרון שמייצג את הנאשם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully