וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: חשש משאננות לקראת הפלייאוף, בהנהלה מכוונים למקום 7

16.3.2015 / 7:19

בצוות המקצועי רוצים להימנע מהאווירה שהעונה הסתיימה וישוחחו עם השחקנים על כך. בהנהלה חפצים במענק הכספי של המקום השביעי: "אסור לחשוב שנשארנו בליגה"

one

אכזבה קשה נרשמה בבני סכנין אמש (ראשון) מההפסד להפועל באר שבע ובעיקר מהיכולת של השחקנים במחצית השנייה. בקבוצה חוששים מאוד לאור המחצית השנייה שהתאפיינה בריפיון כללי וחשש שהשחקנים מרגישים בטוחים מדי בהישארותם בליגה ויגיעו שאננים למשחקי הפלייאוף התחתון. בצוות המקצועי צפויים לשוחח עם השחקנים ולעבוד איתם על הפן המנטלי, כשכעת בסכנין נחושים להוציא נקודות מהפועל חיפה כדי לצאת לפגרה רגועים ולא להתסבך בתחתית.

אלי כהן מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
לא משחק שירצה לזכור. אלי כהן/ברני ארדוב

"אולי יש כאלה כאן שחושבים שנשארנו כבר בליגה", אמר אחד השחקנים, "אבל אסור שהם יחשבו ככה כי אחרת נקלע למצב שאנחנו לא רוצים להגיע אליו. אנחנו חייבים לפתוח את הפלייאוף התחתון בצורה טובה ואז נוכל להיות רגועים". בנוסף, בהנהלת הקבוצה, שדווקא הייתה מרוצה מהעמידה במחצית הראשונה, מכוונים למקום השביעי בשל העובדה שמקום זה יגרום לסכנין לקבל מההתאחדות מענק כספי לא מבוטל על המיקום, דבר שבהנהלה חפצים בו מאוד. בהנהלה בטוחים שכסף זה יעזור לתקציב המועדון ומאמינים שהסגל הנוכחי יחד עם אלי כהן יכול להגיע למקום השביעי.

למרות האכזבה מההפסד, בקבוצה יכולים להיות מעודדים מכך שמוחמד כליבאת שנכנס כמחליף חש בטוב ונראה שהוא בדרך להחלמה מלאה מהפציעה ממנה סבל. כליבאת אמור לחזור להרכב כבר במשחק הקרוב מול הפועל חיפה, כאשר איסמעאיל ריאן ככל הנראה ישוב לספסל. מי שזכה למחמאות הוא איהאב שאמי הצעיר שנכנס כמחליף ותפקד יפה גם בתפקיד קיצוני, תפקיד שאינו העמדה הטבעית שלו.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את בני סכנין

לכתבה המלאה
המנצח הגדול. אליניב ברדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully