וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחי: "הפועל חיפה ראויה להיות בליגת העל גם בעונה הבאה"

15.3.2015 / 9:09

חלוץ הפועל חיפה לא מאבד תקווה אחרי ההפסד בדרבי ולקראת מאבקי ההישארות בפלייאוף התחתון: "יש לנו איכויות כמו לכולן". אופק פישלר הצעיר זכה למחמאות, פלוצ'נקו עשוי לקבל הזדמנות

one

בהפועל חיפה יצאו מאוכזבים מאוד מכך שלא הצליחו להוציא אפילו נקודה אחת מהדרבי אמש (שבת) מול מכבי חיפה, למרות שהיריבה העירונית לא גילתה עליונות בולטת במשחק. בחיפה היו מרוצים מהעמידה הטקטית של השחקנים ומהמוכנות למשחק אלא שלקבוצה היה חסר מחץ ולמרות שלאורך דקות ארוכות שלטה בכדור, לא הצליחה לכבוש שער והפסידה 2:0. כעת בחיפה מסתכלים קדימה לעבר הפלייאוף התחתון, כאשר הקבוצה נמצאת במצב לא פשוט במאבקי ההישרדות.

"אנחנו חייבים לנצח את המשחק הראשון בפלייאוף", אמר שחקן בקבוצה, "אין דרך אחרת. אם ננצח את המשחק הראשון זה ייתן לנו ביטחון להמשך ואולי גם קצת מרווח נשימה. עכשיו זה המאני טיים. זה אולי נשמע קלישאה אבל זו האמת. אין לנו יותר מדי זמן לתקן אז כל משחק עכשיו הופך להיות המשחק הכי חשוב העונה".

מאמן הפועל חיפה, טל בנין. יוסי ציפקיס
ועכשיו לדבר האמיתי. טל בנין/יוסי ציפקיס

מי שזכה למחמאות הוא אופק פישלר מקבוצת הנוער שנכנס והפגין יכולת לא רעה. המאמן טל בנין הצליח לייצר תחרות דרך הכנסתם של שחקני נוער לעניינים. בקבוצה אמרו שלא מן הנמנע שבמשחק הבא מי שיקבל את ההזדמנות יהיה הקשר הצעיר מקסים פלוצ'נקו. בחיפה יחכו לתוצאת המשחק בין בני סכנין להפועל באר שבע, כשכל תוצאה מלבד ניצחון של סכנין תפגיש בינם לבין סכנין במחזור הבא. מי שייעדר מהמשחק הוא חמדי סליחי שסוחב חמישה כרטיסים צהובים. בקבוצה מציינים שזו ההזדמנות של ז'רקו קוראץ' לחזור לעניינים ואחרי האימונים השבוע יחליטו בצוות המקצועי אם לפתוח עם קוראץ' או שמא לעלות עם חמישה קשרים.

"שיחקנו טוב והגיע לנו יותר, אבל הם ידעו להעניש אותנו כשלא היינו מרוכזים ברגע אחד", הבהיר חמדי סליחי, "אנחנו מודעים למצב וגם אם היינו מנצחים בדרבי היינו במאבקים עד סוף העונה ונלחמים. יש לנו איכויות כמו כל הקבוצות האחרות ואנחנו ראויים מאוד להיות בליגת העל גם בסיום העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully