וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה פנו ללוזון: רוצים מענק עבור ההעפלה

15.3.2015 / 8:39

המלאבסים חגגו ושלחו נציג ללוזון שסירב אך הבטיח כי אם הקבוצה תסיים במקום הרביעי הוא ישקול זאת מחדש. במועדון מרוצים מהרווח הכספי בעקבות ההעפלה. ניצן: "נבחרת ישראל? גם זמני יגיע"

one

לא מעט מתח עבר בימים האחרונים על השחקנים של רן בן שמעון. לראשונה מאז עידן גיא לוזון במועדון חולמים שוב על אירופה ובהתאם לכך חגגו השחקנים בחדר ההלבשה לאחר שריקת הסיום. "עשינו הרבה מעבר למה שציפו מאיתנו. בתחילת העונה היו אנשים שחשבו ששוב ניאבק למטה, אבל מאז שרן הגיע דברים השתנו, הפכנו להיות קבוצה שלא מפחדת משום דבר", אמר אחד השחקנים בסיום.

רגע לפני שהבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, ערכו השחקנים שיחה בחדר ההלבשה ממנה הגיעו למסקנה עיקרית אחת – מגיע להם מענק עבור השתתפות בפלייאוף העליון. בשבוע שעבר פנה הקשר יואכים מונונגה לאבי לוזון, שלוקח חלק פעיל מאוד בקבוצה, והבהיר לו בשם השחקנים כי הם מצפים למענק עבור ההעפלה. לוזון השיב בשלילה, אבל הודיע לקשר כי אם הקבוצה תגיע למקום הרביעי, הוא ישקול זאת מחדש.

יואכים מונונגה, רן בן שמעון, מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מצפים לתמורה. שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/ברני ארדוב

"מקום רביעי או לא, מגיע לנו כסף על הישג כזה", אמרו השחקנים. במועדון הבטיחו: "אם הקבוצה תסיים רביעית, אבי ידאג להם. יש עוד הרבה מה לעשות העונה". במועדון מרוצים מאוד מההעפלה, שתבטיח כעת מענק מיקום של כמה מאות אלפי שקלים, וגם הכנסה גבוהה במשחקי הבית יותר מול הגדולות. "זה הרבה יותר גבוה מהמענק של רן או של השחקנים, אז ברור שחלמנו להיות שם", אמרו. אפרופו בן שמעון, המאמן ייפגש עם הנהלת הקבוצה רק בשבוע הבא בשל שהותו של שינו זוארץ בארצות הברית. במועדון מאמינים שיחתום, בסביבתו של המאמן דורשים תנאים טובים יותר. הפגישה עם גידי קניוק, שכבש אתמול, תיערך בשלב מאוחר יותר ובה יוצע לו לחתום על חוזה ארוך טווח. גם למרואן קבהא ודור אלו יוצעו חוזים חדשים.

"חגי גולדנברג כיכב בחגיגות בחדר ההלבשה בסיום, גם רן חגג איתנו", סיפר השוער איתמר ניצן, שנמצא בכושר נהדר. "היה לחץ חיובי, לא לחץ ששיתק אותנו. ברור שזה משחק עם משקל מאוד גדול. עשינו את העבודה, אבל אנחנו לא מסתפקים ורוצים עוד – אם זה יהיה המקום הרביעי זה בונוס. הוכחנו העונה שאנחנו לא נופלים מקבצות אחרות שאיתן אנחנו מתמודדים על המקום הזה. זה יהיה טיפה יותר קשה כי אתה משחק נגד קבוצות ברמה שלך ויותר גבוה, אבל אפשר לעשות את זה".

עוד באותו נושא

מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב ועלתה לפלייאוף העליון

לכתבה המלאה
שחקני מכבי פתח תקוה, גיא מלמד, גידי קניוק, איתמר ניצן. ברני ארדוב
זמן לחגוג. איתמר ניצן עם קניוק/ברני ארדוב

"השתחרר הרבה לחץ בסיום", המשיך ניצן. "זה הישג גדול מאוד למועדון הזה, תזכירו לי מתי פתח תקוה סיימה בחלק העליון של הטבלה? לפני הרבה זמן. שמח שהשגנו את המטרה. "שחגגתי אליפות עם רן בקריית שמונה, אנשים אמרו שאם נסיים במרכז הטבלה נתחבק. אמנם לא שיחקתי. אני מנסה להשתפר מדקה לדקה, מקדיש את רוב שעות היום להתקדמות אישית".

ניצן נשאל האם הוא צריך להיות בסגל הנבחרת וענה: "אני מאמין שהזמן שלי יגיע. ההצלחה שלי עם הקבוצה תעזור לזה. אני לא חושב שלא מעריכים, יש הערכה, אבל זמני יגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully