וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאשה: "חושב שנישאר בליגה, אנחנו עושים הכול כדי שזה יקרה"

הפועל תל אביב נשארה מסובכת בתחתית ובמועדון מודאגים: "יש פה אדישות לא מובנת". דני עמוס לא יחזור למרות הטעויות של אלמדון בהפסד בפתח תקוה. שרון זהביאן מנכ"ל מחלקת הנוער

one

במהלך השבוע שעבר פנטזו בהפועל תל אביב על ניצחון שני ברציפות ועל בריחה משמעותית מהמלחמה נגד הירידה, אבל ההפסד 2:1 למכבי פתח תקוה אתמול (שבת) הבהיר לשחקנים ולאוהדים שהדרך למקום מבטחים עוד ארוכה."אם לא נתעורר העונה הזו תהפוך לסיוט של ממש", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק, "אנחנו חייבים להילחם כמו קבוצת תחתית. מול הפועל עכו בשבת הקרובה זה יהיה המשחק הכי משמעותי. ניצחון ואנחנו כבר עם רגל וחצי נשארים בליגה, הפסד ואנחנו מסובכים חזק בתחתית ומועמדים לירידה".

לוקאס סאשה, שכבש את השער המצמק בפנדל בתוספת הזמן, אמר בסיום: "נתנו הכול על המגרש. ניסינו, רצנו, נלחמנו, אבל זה לא תמיד מספיק. הפסדנו את המשחק הזה בגלל הטעויות שלנו ולא בגלל היכולת של פתח תקוה. יש לנו בעיה בחלק הקדמי. לא הצלחנו ליצור מצבים מסוכנים וכשהם כבשו לא היה לנו את הכוח להגיב לזה. אנחנו חייבים לעבוד קשה ולהשתפר בחלק הקדמי. אני חושב שנשאר בליגה, אנחנו עושים את המקסימום כדי שזה יקרה".

בקבוצה עדיין מרגישים שהשחקנים לא ממש מבינים את המצב של הקבוצה ומקווים כי שהיא תתאים את עצמה למשחקים בפלייאוף התחתון שהוא אזור לא מוכר לקבוצה. אחד מהשחקנים הודה: "יש פה אדישות לא מובנת. אלי כל הזמן מדבר על לחימה ועל התחתית, אבל יש פה שחקנים שלא מפנימים את זה. פתח תקוה נלחמה כאילו הם קבוצה תחתית ואנחנו קבוצת צמרת".

בהפועל גם מודאגים מהיכולת של תום אלמדון, שהיה אשם בשער הראשון שהקבוצה ספגה והיא לו חלק גדול בספיגה השנייה. בקבוצה ינסו לעודד את אלמדון ולהחזיר לו את הביטחון. גורם בכיר בקבוצה הסביר השבוע מדוע המחשבה להחזיר את דני עמוס ירדה מהפרק: "אנשים לא יודעים מה עמוס עשה כל העונה בחדר ההלבשה. הוא התאמן לפי החשק שלו, גרם לאווירה רעה ואי אפשר לסמוך על אחד כזה שאתה לא יודע על איזה צד הוא יקום בבוקר. הוא לא יחזור להפועל העונה".

בהפועל כרגע מקפיאים את התכניות לעונה הבאה עד שהקבוצה תבטיח את מקומה סופית בליגת העל. יחד עם זאת, נראה שרוב השחקנים בסגל לא ימשיכו בעונה הבאה. השחקנים הצעירים של המועדון ימשיכו להיות השלד של
הקבוצה ביחד עם שי אבוטבול ואולי לוקאס סאשה אם יגיע לסיכום על חוזה חדש בקבוצה. הברזילאי אמר אתמול: "אני אוהב את המועדון הזה ואני רוצה להישאר בו, אבל עכשיו זה לא הזמן לדבר על החוזה שלי, אלא לדאוג שהקבוצה תישאר בליגה".

שרון זהביאן מונה היום למנכ"ל מחלקת הנוער. זהביאן שימש בשלוש השנים האחרונות כמרצה בכיר בקורס מדריכים, מאמנים ומנהלים המקצועיים של מחלקות נוער בהתאחדות לכדורגל. זהביאן בוגר מכון וינגייט שם למד במשך שמונה שנים והוא מחזיק בתעודות מאמן גם של אופ"א. בנוסף הקים זהביאן את מועדון הכדורגל מכבי ברקאי אליו משתייכים מאות שחקנים מאזור הצפון ובשנה שעברה אימן את קבוצת הבוגרים של מ.ס גבעת אולגה.

שוער הפועל תל אביב, תום אלמדון. ברני ארדוב
בקבוצה ינסו להעלות לו את הביטחון. אלמדון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully