וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תיפגש עם ורד. בניון: "עכשיו צריך להגיע לאירופה"

15.3.2015 / 7:08

קפטן מכבי חיפה דיבר על המטרות. שחקנים העידו: שחר הפך להיות יותר מעורב, זה משפיע. בקרוב: פגישה עם הקשר, ששבר שיא אישי מבחינת מספרים

one

מאז קיבל את הקבוצה במקום הרביעי, מרקו בלבול עבר לא מעט עליות וירידות עם מכבי חיפה. אחרי ההפסדים במחזורים הראשונים, הוא קיבל את עטר, שכטר, קמארה ופאס והרוויח גם את אלעד גבאי ואביחי ידין. רגע אחרי שריקת הסיום בדרבי אתמול, בצל קריאות של חלק מהקהל נגדו, המאמן נשם לרווחה וינסה להוביל את הקבוצה לאירופה. אתמול לפני המשחק אסף שחר, שהפך להיות מעורב יותר בתקופה האחרונה, את השחקנים, וביקש מהם: "תמשיכו את מה שעשיתם בחודש וחצי האחרון. אם נעלה בצורה הזאת, ננצח". שחקנים העידו כי חל שינוי ניכר בקבוצה מאז ששחר הגביר את מעורבותו בקבוצה.

השחקנים חגגו בחדר ההלבשה בסיום. "בתחילת העונה לא חשבנו שנחגוג עליה לפלייאוף העליון, אבל בעונה מוזרה כזאת, בסיטואציות שהיינו בהם, צריך לומר תודה גם על זה", אמר אחד השחקנים. "עכשיו המטרה תהיה אירופה. כי אם נסיים במקום החמישי או השישי לא עשינו כלום". כפי שכבר דיווחנו, אם חיפה לא תגיע לאירופה העונה היא עשויה להינזק בצורה קשה בכל הקשור לדירוג שלה, ואולי לא תהיה מדורגת בעתיד בחלק ממשחקי המוקדמות, מה שעשוי להקשות על הגעתה לאירופה בשנים הקרובות.

"צריכים לעשות הכל כדי שזה יקרה. עתיד המועדון נשען על המחזורים הקרובים", סיכם זאת גורם במועדון. כפי שפורסם בוואלה ספורט עוד לפני חלון ההעברות, אייל משומר ועידן ורד יקבלו הצעה להמשיך במועדון לעונה נוספת. משומר כבר קיבל רמזים לגבי עתידו למרות שאינו משחק ובקרוב צפויה פגישה עם ורד, ששוב עלה אתמול כמחליף וכבש את שערו השישי העונה, שמיני בכל המסגרות. זהו מספר השערים הרב ביותר שכבש ורד בעונה אחת מאז עלה לבוגרים של בית"ר ירושלים. בעונהה אחרונה שלו בנוער של בית"ר, ורד כבש עשרה. בניגוד אליו, טאלב טואטחה שהיה שחקן הבית היחיד שעלה אתמול למגרש, כבש את שערו הראשון העונה וסלל את הדרך לניצחון.

עידן ורד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. יוסי ציפקיס
שיא אישי. עידן ורד/יוסי ציפקיס

"כמובן שהיינו רוצים להיות במאבקים אחרים, אבל נכון לתקופה מסוימת, אף אחד לא חשב שנהיה בפלייאוף העליון. יש לנו עשרה משחקים כדי להשיג את הכרטיס לאירופה. אני מאמין שהמקום הרביעי יוביל לשם. אם נסיים אחרי עונה כזאת, עונה לא טובה, עם כרטיס - ברור שזה מפצה", אמר הקפטן יוסי בניון, שאחוזי ההצלחה של הקבוצה שהוא בהרכב, הולכים ועולים. "אני לא חושב שהמשחק התעלה לרמה גבוהה", אמר בניון. "הלכנו קצת אחורה בדקות מסוימות, אבל ברגע שהבקענו את השער קיבלנו ביטחון. השגנו את מה שרצינו. מביך? אני לא מכיר את המושג הזה בכדורגל. היה משחק פחות טוב שלנו. לא ספגנו, וזה חשוב".

בניון נשאל כיצד הוא מרגיש באופן אישי, לאחר שהתגבר על הפציעות. "אני מרגיש הרבה יותר טוב, רואים את זה. כשאתה יותר משוחרר קל לעשות דברים. אני נותן קרדיט לשחקנים סביבי. עם השחקנים החדשים קל יותר לבוא לידי ביטוי". על אלירן עטר אמר: "הוא שחקן מוכשר, שחקן של מספרים. התנועה שלו במגרש, הוא תמיד רוצה את הכדור, ואתה יודע שכשאתה רץ לשטח תקבל אותו. קמארה היה השחקן הבולט שלנו בדרבי, גם פאס בלט וגם ידין, שהרווחנו אותו".

בחיפה ימשיכו לעקוב אחר שחקנים לעונה הבאה. רובן ראיוס שלא נכלל בסגל, עשוי לעזוב, כשבמקומו ובמקום מיצ'ל צפויים להגיע שני זרים נוספים. שיר צדק ורועי קהת נמצאים בתוכניות. גם שמו של ססאר ארסו עלה.

עוד באותו נושא

0:2 בדרבי העלה את מכבי חיפה לפלייאוף העליון

לכתבה המלאה
קיאנסקאס עוצר את שכטר בדרך לשער/יוסי ציפקיס
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully