וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "נילחם בכל הכוח על המקום הרביעי. זו עונה מיוחדת"

מכבי פתח תקוה ניצחה את הפועל תל אביב ועלתה לפלייאוף העליון מהמקום החמישי. רב"ש: "שברנו את תקרת הזכוכית". אלי כהן: "הפסד כואב מאוד. ראיתי שינוי בקבוצה, אבל אין המשכיות"

one

פחות משנה אחרי שניצלה מירידה לליגה הלאומית בעור שיניה, מכבי פתח תקוה הבטיחה הערב (שבת) את מקומה בפלייאוף העליון. ניצחון 1:2 על הפועל תל אביב קבע שרן בן שמעון ושחקניו יסיימו את העונה הסדירה במקום החמישי והמאמן לא הסתיר את השמחה הגדולה שלו בסיום.

"יש לנו עוד דרך ארוכה ויש לנו עוד מטרות", אמר בן שמעון, "כבר היינו עם רגל וחצי בפלייאוף העליון וניסו להוציא אותנו משם. הגענו בלי ברירה למשחק היום. רצינו להפוך את העונה למיוחדת ועשינו את זה. יש לי גאווה מאוד גדולה בשחקנים. כמו שלימדתי הרבה שחקנים פה, הם גם לימדו אותי".

בן שמעון שביקש להודות לאביו שנמצא בארה"ב ונאבק במחלה, הוסיף: "אני כל כך מאושר. יש סיפוק גדול להיות בקבוצה שהיא לא קבוצה גדולה בכדורגל ישראלי וליצור איזשהו רצף. נילחם בכל הכוח על המקום הרביעי. כמו ששברנו תקרת זכוכית במהלך העונה, ננסה לעשות את זה גם בפלייאוף העליון".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. ברני ארדוב
מי זוכר את מאבקי ההישרדות בעונה שעברה? מכבי פתח תקוה חוגגת/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב נרשמה אכזבה גדולה. האדומים קיוו שתהיה המשכיות ל-1:3 על מ.ס אשדוד בשבוע שעבר, אבל למדו שהקבוצה תמשיך בקרבות ההישרדות שלה עד סיום העונה.

המאמן אלי כהן סיכם: "היה משחק חלש מאוד, גובל בברוטליות, שתי הקבוצות רצו לנצח. בחצי הראשון השוער שלנו לא נגע הכדור, במצית השנייה הוא גם לא נגע לצערנו. ככה זה קבוצות התחתית, לכן הן בתחתית. השחקנים רצו והשקיעו אבל זה עדיין לא מספיק, יש לנו בעיה בחלק הקדמי - בייצור מצבים".

כהן נשאל על הטעות של תום אלמדון, שהובילה ליתרון של מכבי פתח תקוה: "יותר מעניין אותי שאנחנו לא מבקיעים כי אם נבקיע יהיה פחות לחץ. אני מקווה שהבית שלנו יביא לנו את הנקודות. יש שישה שחקנים שהגיעו בינואר, זה עדיין לא נדבק ורואים את הבעיות, אני מאמין באמונה שלמה שנצא מזה. הקבוצה לוחמת ורוצה, נכון שאין כישרון לפלייאוף עליון, אבל זה היה ברור מתחילת העונה. כואב לי ההפסד הזה, כואב ממש. ראיתי שינוי בקבוצה אבל אין המשכיות וזה חבל".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, אלי כהן, ליד מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. ברני ארדוב
הקו האדום עדיין קרוב. אלי כהן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully