וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "חשוב שניצחנו בשביל הקהל, נלך על המקום הרביעי"

14.3.2015 / 21:57

מאמן מכבי חיפה היה מאושר אחרי הניצחון בדרבי: "מה שניצח כאן זה המשחק הקבוצתי. אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים". עטר: "הגעתי למקום הנכון". בנין: "אם אחשוש שנרד ליגה, אנחנו באמת נרד"

יוסי ציפקיס
עידן ורד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. יוסי ציפקיס
חגגו ניצחון חשוב, שלישי ברציפות. עידן ורד/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה עשתה את זה. המאבק שלה על מקום בפלייאוף העליון הסתיים הערב (שבת) בחיוכים רבים כאשר הירוקים חגגו 0:2 בדרבי והשלימו ניצחון שלישי ברציפות שמשאיר להם את האפשרות להיאבק עד סוף העונה על מקום באירופה. זה לא היה מרשים, אבל טאלב טואטחה (45) ועידן ורד (89) העניקו שלוש נקודות יקרות לקבוצה של מרקו בלבול שמסיימת את העונה הסדירה במקום השישי. בשבוע הבא כבר מחכה לה משחק קשה מאוד נגד מכבי תל אביב בבלומפילד, ושבוע לאחר מכן היא תפגוש בבית את בית"ר ירושלים.

מכבי חיפה ניצחה בדרבי, והעפילה לפלייאוף העליון

אלירן עטר קיבל את פרס שחקן חודש פברואר

מוכנים לפיניש? הפלייאוף העליון: נקבע לוח המשחקים המלא

שחקן מכבי חיפה, אלירן עטר. יוסי ציפקיס
מרוצה מהבית החדש שלו. אלירן עטר/יוסי ציפקיס

"הגענו למשחק הזה עם הרבה לחץ", הודה מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה. "רצינו מאוד להיכנס לפלייאוף העליון. התחלנו את המשימה הזו לפני חודש ושבוע בערך, את הניצחונות וההגעה לטוב. היו המון עליות וירידות היום, אבל מגיעה מילה טובה לבחורים. מה שניצח כאן זה המשחק הקבוצתי. נכון שמקום רביעי כנראה יוביל לאירופה ועל זה אנחנו נלך, אבל צריך לזכור שגם בית"ר ירושלים ומכבי פתח תקוה נלחמות על זה. אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים, להשתפר ויש עוד דרך לשם. הקהל הוא האקס פקטור שלנו וחשוב שניצחנו דרבי בשבילו".

על מעמדו הוסיף בלבול: "אני לא מדבר על העתיד, אני מתעסק בכאן ועכשיו. אנחנו עדיין צריכים להתחבר, 60 אחוז מהשחקנים כאן הם שחקנים חדשים שאת חלקם עוד צריך להכניס לכושר. אני לא מדבר על מה שיהיה הלאה, אני לא ממהר".

מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול. יוסי ציפקיס
"לא מדבר על העתיד, אלא על הכאן ועכשיו". מרקו בלבול/יוסי ציפקיס

אלירן עטר, ששוב היה טוב ובישל את השער הראשון לטואטחה, אמר: "המטרה הייתה להיות בפלייאוף העליון ואני שמח שזה קרה. כל שחקני הרכש עושים את העבודה, לא רק אני. איתי שכטר, מדו. הגעתי למקום הנכון".

יוסי בניון: "לא היה קל היום, שיחקנו נגד קבוצה טובה שנלחמת על החיים שלה בליגה. עכשיו אפשר לקוות להשיג מקום באירופה. זה יהיה קשה כי יש לנו מאבק מול קבוצות טובות. יש עכשיו ביטחון בקבוצה ואנחנו מקווים לעמוד בזה".

על הלחץ שהיה מונח על בלבול, אמר הקפטן: "ההישג הוא של כולם ביחד, מאמן ושחקנים, כמו שהביקורות הן ביחד. בסופו של דבר אנחנו מנצחים ומפסידים ביחד, והמאמן הוא החלק החשוב וזה שקובע. לשמחתי אנחנו נראים הרבה יותר טוב בשבועות האחרונים".

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"נראים הרבה יותר טוב בשבועות האחרונים". יוסי בניון/יוסי ציפקיס

המאמן המפסיד, טל בנין, סיכם: "ניסינו, אני חושב ששיחקנו לא רע, היינו שם. חסרים לנו דברים קטנים, כמו במשחקים הקודמים, אבל לצערי זה לא טוב כי זה דרבי. הנושא של היוקרה העסיק אותי. אני לא יודע אם זה הפער של המשחק, אבל אנחנו כבר עם הפנים קדימה וצריכים לחשוב על המשחק הבא. הגעתי כדי שהמצב שלנו בטבלה ישתנה, אני חושב שעשינו דברים יפים. אם היו אומרים לאנשים שנשיג ארבע נקודות מארבעת המשחקים האלה, הרבה היו קונים את זה. אני לא, אבל זה המצב. אם אחשוש שנרד ליגה, אנחנו באמת נרד. אני צריך לעשות הכול כדי שדברים ילכו לכיוון שלנו. מעכשיו, כל משחק הוא מלחמה. כל משחק הוא גמר גביע". על הצבתו של פישלר הצעיר בהרכב אמר בנין: "לא חששתי לרגע, אמרתי לו שאם יהיו למישהו תלונות, הן תהיינה כלפיי. הוא עשה את שלו".

קיאנסקאס עוצר את שכטר בדרך לשער/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully