וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר הודה: "אני רוצה להישאר בקרית שמונה, מקווה שנסגור"

14.3.2015 / 21:44

אחרי ההפסד 2:0 לעכו ורגע לפני הפגישה המכריעה עם איזי שרצקי, המאמן התבטא לראשונה בנושא והביע רצון להמשיך. על המשבר: "המועדון מספיק חזק". שלומי דורה: "כשאתה טוב, גם התוצאות איתך"

one

אחרי ההפסד המביך הערב (שבת) של עירוני קרית שמונה להפועל עכו (2:0), מחר תתקיים פגישה שכבר הוגדרה כמכריעה בין מאמן הקבוצה ברק בכר לבעלים איזי שרצקי בנוגע להמשך דרכו של המאמן במועדון. אחרי שתיקה ארוכה בנושא, בכר הביע הערב לראשונה את רצונו להישאר והודה כי הוא מעוניין להמשיך.

הפסד רביעי רצוף לקרית שמונה: הפעם 2:0 להפועל עכו האחרונה

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מעוניין לצאת מהמשבר וגם להמשיך לעונה נוספת. ברק בכר/ברני ארדוב

ברק בכר אמר: בנושא "אני בא לפגישה בצורה חיובית לנסות ולסגור עם איזי. אני רוצה להישאר בקרית שמונה ומקווה שנסגור".

על מצבה של הקבוצה אמר: "כשלא מנצחים כל כך הרבה משחקים, אז איך שתגדירו את המצב אתם צודקים. זו תקופה קשה וצריך לצאת ממנה. אולי חסר לנו ביטחון. נסתכל על עצמנו וניקח אחריות. המועדון הזה מספיק חזק, בסך הכול אנחנו במקום טוב ונצא מזה. גם נגד חיפה וגם היום היינו טובים יותר, אבל בשביל לנצח צריך להבקיע. קשה לי לבוא בטענות לשחקנים כי הם נותנים הכול ומאוד רוצים. בסיבוב השני עכו וקבוצות התחתית לקחו נקודות מכולן. רצינו להגיע לפלייאוף כמה שיותר קרוב למכבי תל אביב. כל הביקורות מוצדקות, אבל אבל צריך לחשוב רק על איך לנצח את המשחק הקרוב. השחקנים שלי לא יישברו, אני מכיר אותם מספיק טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שלומי דורה מאמן הפועל עכו. ניב אהרונסון
גולים של כדורגל, לא של רוח. שלומי דורה/ניב אהרונסון

שלומי דורה, מאמן הפועל עכו, היה מאושר לאחר הניצחון: "יש מקומות שמגיע מאמן ורואים התלהבות אחרי שבוע. פה זה קרה הפוך. במשחקים הראשונים שניסינו להכניס רק התלהבות זה לא הלך, ועכשיו הדברים הולכים טוב יותר. אין לנו פריבילגיה להפסיד יותר. הניצחון הזה הכניס אותנו חזרה למירוץ מבחינת כולם, אם כי מבחינתנו היינו שם כל הזמן. כשאתה טוב גם התוצאות הולכות איתך".

על הפלייאוף התחתון אמר: "אנחנו לא מסתכלים לצדדים ועושים חישובים, אלא מסתכלים רק על עצמנו. ההגרלה מזמנת לנו שני משחקי חוץ, נצטרך לעבור את המשחק הראשון כדי להמשיך ללכת קדימה. זה היה ניצחון של רוח בחצי שעה האחרונה. הם נכנסו למשחק טוב יותר וביטלו אותנו לגמרי, אבל בעשר דקות האחרונות של המחצית נכנסו לעניינים ושני השערים היו גולים של כדורגל ולא של רוח. חילופים של ינואר יכולים להצליח ויכולים שלא. קאסום ופפאדופולוס נותנים לנו חלק קדמי טוב יותר. דודו שוער מנוסה והוא בכושר הכי טוב בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully